recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo - ringe kvalitet på DR1(HD)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo - ringe kvalitet på DR1(HD)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kcaroe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kcaroe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo - ringe kvalitet på DR1(HD)
    Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 22:07
DR1HD er siden maj måned blevet væsentligt ringere - er jeg den eneste, der har observeret det? Bitraten er nu helt nede på 600-700 KB/sec. Nogen, der ved, hvad der sker? Alle andre kanaler på waoo er uændrede i øvrigt = i superkvalitet. Det må næsten være DR selv, der har valgt en lavere kvalitet (udover skiftet til 2-kanalslyd)?
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 23:17
Nej er hvertfald ikke DR.
Sviger har waoo, og det er bare vildt dårligere end mit Stofa.
Jeg satte et ny TV op hos dem i weekenden, og var lige ved at tage dem tilbage til forhandleren fordi at billedet pixilede så meget end til at jeg fik tændt deres plasma (samme model som min egen) og så at det var lige så ringe.
Dette er alt sammen via deres setop boks.
.....
Til top
kcaroe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kcaroe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 07:44
Har du checket bitstreamen via Stofa? Pixeleringer har vi ingen af. Det er opløsningen, den er galt med - lige så snart der er en bevægelse i billedet, bliver billedet "sløret". Kvaliteten på alle andre kanaler er helt i top og højere end da vi havde Stofa og endnu højere end Yousee, der var meget ringe. Nu er kvaliteten på lige netop DR1 desværre faldet til Yousee-niveau...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu