recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny printer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny printer

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
peter12 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2006
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peter12 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny printer
    Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 18:47
Jeg kan måske få brug for ny farveprinter. 

Har kun brug for print i farve og ikke alt i en. Kunne endda undvære fotokvalitet.
Printeren skal have single-patroner (kun skift af en tom patron).

Er der nogen der kender Canons IX6850 eller IP7250?

Kunne der være andre kvalitets-emner til 1000 - 1500 kr.?

MVH


Med venlig hilsen

Peter
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 18:58
Livet er for kort til dyre printere med dyrt blæk og krav om nyt dysehoved efter 3 skift af farvepatroner. Aldrig mere Canon printer hos mig!

Har istedet købt en HP 3055A til 400kr med kun 2 blækpatroner, der koster mellem 180 og 250 kr at skifte. Min Canon var en fotoprinter, men HP'en laver flottere fototryk.

Og så er det en print/scan/kopier printer. Tvivler på du kan få billigere print alone printer.

Min Canon havde singlepatroner som koster 650 kr at skifte, og holder ikke længere end dem i min nye printer. Iøvrigt tømtes alle farver pånær gul samtidigt.

Redigeret af Kampus - 21-Oktober-2014 kl. 19:00
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 20:10
Aldrig HP printer til mig, blæk er alt for dyrt til dem.

Er til Canon hvor enkel farver er meget billige, og printerhoved holder mange år. ( aldrig skiftet )

Har nok printet ca 3000 sider.   
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Min Canon havde singlepatroner som koster 650 kr at skifte


Hold da op, købte 15 farvepatroner til min Canon for ~100 kroner incl porto fra Tyskland.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 22:27
Det er prisen for originale patroner købt i DK
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 16:25
jeg køber single originale canon patroner hos en dansk leverandør for omkring 100,- + moms.
de er langt fra så dyre.. tværtimod syntes jeg faktisk at de er billigere end mange af de combipatroner som findes.. fordi man kan nøjes med at skifte den nuance som er tømt, og derved ikke smider så meget ud.

prøv søg nettet på disse http://www.canon.dk/Printers/Inkjet/PIXMA/PIXMA_MG6650/#p-accessories1

i øvrigt samme printer jeg ville anbefale også selvom det er en multifunk printer.. de koster jo næsten det samme alligevel...

Redigeret af rhsin - 22-Oktober-2014 kl. 16:31
Mvh

René
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 21:38
Jeg køber uorginale single patroner til min canon printer.
De fås til ca 70.- stykket Og har aldrig haft problemer med dem.



Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 21:45
Hvor meget skal der printes ??

Jeg er self fan af laser printere

1. De er meget økonomiske da de holder til rigtig mange sider
2. De tørrer ikke ud, så hvis du ikke brugere printeren hver dag mister du ikke noget.

Jeg har selv en "HP Laserjet pro 200 M251NW", den ligger vidst en smule over dit budget, men klart alle pengene vær !
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2014 kl. 15:07
Overvej hvor vigtig kvaliteten er på dine udskrifter og antal sider du har behov for. Jo mindre krav, desto større fordel er der ved at hele udskifte printeren, når du løber tør for blæk. Med de blækpriser de fleste printere har, så kan det slet ikke svare sig at købe blækpatroner. Inden du har set dig om, så har du betale et sted mellem 50-80% af en ny printers pris.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2014 kl. 17:38
Jeg plejede at købe originale patroner til min canon, der kostede 8-15 kr./stk. og har aldrig haft problemer.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2014 kl. 20:32
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Jeg plejede at købe originale patroner til min canon, der kostede 8-15 kr./stk. og har aldrig haft problemer.


Hvor?
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 01:52
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Jeg plejede at købe originale patroner til min canon, der kostede 8-15 kr./stk. og har aldrig haft problemer.


Hvor?


Beklager. Der havde sneget sig en lille fejl ind. Det er selvfølgelig uoriginale der er nævnes.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu