recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hus alarm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hus alarm

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hus alarm
    Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 15:35
Hej
Kan i anbefale et godt husalarmsystem?
Det skulle gerne være med rumsensor som ikke bliver påvirket af katten render rundt.
Sone indeling, sms alarm, mail alarm og fjernstyring af mobil
det skal være ude Abonnement
Mvh
Sonny

Redigeret af svsommer - 24-Oktober-2014 kl. 15:44
Mvh
Svsommer
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 15:40
Jeg har G4S, som har det hele, undtaget af at min kat satte rumføleren igang. Vi har så desværre et rum, hvor der står en stol lige under føleren. Men de siger selv at det normalt virker.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har G4S, som har det hele, undtaget af at min kat satte rumføleren igang. Vi har så desværre et rum, hvor der står en stol lige under føleren. Men de siger selv at det normalt virker.

er det ikke kun med abonnement?
Mvh
Svsommer
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 16:11
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har G4S, som har det hele, undtaget af at min kat satte rumføleren igang. Vi har så desværre et rum, hvor der står en stol lige under føleren. Men de siger selv at det normalt virker.

er det ikke kun med abonnement?

Oh, havde lige overset det med abn. Men mener faktisk, at de har fået noget uden.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 16:13
Ok, den var næsten gratis. 99kr per måned.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 16:16
Powermax fra Visonic.

Mvh BS


Redigeret af Bschmidt - 24-Oktober-2014 kl. 16:16
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 16:18
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:


Powermax fra Visonic.

Mvh BS


og hvorfor?
Mvh
Svsommer
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 16:20
Fordi det er et stabilt system der kører år efter år. Desuden er det et velrennomeret firma der ikke "lukker i morgen" så der kan købes resrevedele og/eller udvidelse til systemet hvis behovet opstår.

Vi/jeg har installeret en del af netop dette system og det kører bare år efter år.

Mvh BS
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 16:37
hmm
Hvad er forskellen på de billige fra silva og harald og det PowerMax?

Redigeret af svsommer - 24-Oktober-2014 kl. 16:37
Mvh
Svsommer
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 16:39
Tjek jablotron ud. Jeg har Oasis-modellen, det er et tre-delt alarm system hvor gsm-sender, sirene og betjeningspanel sidder hver for sig.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 17:09
sagt med andre ord et godt system koster 10kg+
Mvh
Svsommer
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

sagt med andre ord et godt system koster 10kg+


Nej, 10K (uden g med mindre at du vil betale i sand eller kartofler).

Ja, kvalitet koster, med vælg dit vagtselskab med omhu. Mange af dem tilbyder at der kommer en vagtmand ved indbrud, men der kan let gå en time inden han/hun er der og så er tyvene alligevel over alle bjerge.

I mine øjne er tyverialarmer med til præventiv virkning, så man kan have et skilt i vinduet der fortæller at det måske er mere "risikofrit" at bryde ind hos naboen, der ingen alarm har.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu