recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iCloud drive familie deling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iCloud drive familie deling

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iCloud drive familie deling
    Sendt: 30-Oktober-2014 kl. 13:35
Det var egentlig for at have et sted at dele det hele, mellem vores macbooks og iphones. Lige nu bruger vi også dropbox til dokumentar. 

Men det jeg kan læse mig til er også at apple kommer med nyt program til billeder så man kan have dem alle til at ligge på icloud drive. Mest den fucktion jeg gerne ville kunne bruge i fremtiden.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2014 kl. 13:04
Tror jeg ikke du kan. Apple må generelt til at smide lidt mere gratis plads efter folk. 5GB er ikke meget når den bruges til backup af telefon, foto samt nu også dokumenter.

Men hvad er det du vil dele ? Til dokumenter bruger jeg Dropbox hvor jeg har delt en folder så den er synlig for begge brugere.

Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2014 kl. 11:59
Hej jeg håber der nogen der kan svare på et spørgsmål for mig. 

Vi er to her i hjemmet med hver vores apple id, som hænger sammen via familie deling.

jeg går med tankerne om at opgradere min icloud drive til 200gb, men så hvidt jeg kan se er det kun mig der for dette icloud drive, det er ikke muligt at dele mellem de 2 apple id, så man kan bruge det som en erstatning af dropbox. 

Men er det muligt at ændre noget så man for et fælles icloud drive?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu