recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - (S) Ny Sony BDP-S7200 Blu-ray afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

(S) Ny Sony BDP-S7200 Blu-ray afspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bechlund54 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-August-2014
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bechlund54 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: (S) Ny Sony BDP-S7200 Blu-ray afspiller
    Sendt: 31-Oktober-2014 kl. 19:29
Sony topmodel blu-ray afspiller, BDP-S7200 sælges.
Købt i mandags, og har været brugt 20 min.
Vundet års produkt 2014 hos Whathifi.
Lækkert produkt, men mangler nogle spec. som jeg har behov for i forhold til mit setup.
Købt hos Sony center i Lyngby for 1999kr.
Sælges for 1500kr.
Befinder sig i København omegn.
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2014 kl. 09:57
1.500 budt afhentet.

Går ikke ud fra den har nogen af de software issues folk piver over på amazon :-)

Edit. Jeg kan  forstå BDP-S7200 enhederne generelt er buggy ved brug af Netflix og usb-stick (ja, selv hvis man får trykket på lidt for mange taster på en gang), hvor de ofte crasher. Jeg er fortsat interesseret, men naturligvis kun hvis din enhed ikke lider af disse børne sygdomme i softwaren.


Redigeret af bjorno - 01-November-2014 kl. 16:43
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu