recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dm7080 hvor køber man den??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

dm7080 hvor køber man den??

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
michaelw Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-December-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michaelw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: dm7080 hvor køber man den??
    Sendt: 02-November-2014 kl. 12:23
Hej

Har lige set der er udkommet en dm7080
Den kunne jeg godt tænke mig, skulle være noget så hurtig...

Men kan det passe det nærmest er umuligt at købe dreambox herhjemme i lille danmark nu?

finder kun begrænset udvalg

nogen der ved hvor man kan købe den herhjemme

og nogen der har prøvet den?
Pioneer 5090h ,Panasonic 50st60y, Ps3 , dm800, dm7020, dm600,dm8000 Audiopro højtalere : AudioPro Avanti 5.2 surround højttaler pakke.

drømme:sc-lx81 reciver og bdp-lx71 blueray afspiller
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2014 kl. 12:35
Prøv at kontakte Radio Tv Shoppen http://www.radio-tv-shoppen.dk. de plejer at være hurtige til at få de nyeste modeller hjem.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
michaelw Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-December-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michaelw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2014 kl. 13:02
har spurgt der
han siger han ikke får den hjem
Pioneer 5090h ,Panasonic 50st60y, Ps3 , dm800, dm7020, dm600,dm8000 Audiopro højtalere : AudioPro Avanti 5.2 surround højttaler pakke.

drømme:sc-lx81 reciver og bdp-lx71 blueray afspiller
Til top
Seal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Seal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2014 kl. 02:06
Ja det er jo ikke herhjemme som du efterlyser, jeg har dog handlet her flere gange og uden problemer:

http://www.hm-sat-shop.de/tags/

Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2014 kl. 08:59
Hvad kan den nye DM 7080HD mon kontra DM 8000HD, som man ikke kan leve uden?
Til top
michaelw Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-December-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michaelw Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2014 kl. 14:57
har bestilt en fra Tyskland, kommer nok mandag.
havde dog lige bestilt da jeg læste seal`s forslag

@damhus , er vildt glad for min dm8000
men den nye ervildt hurtig iforhold, og med hdmi ind/ud

Fordele 7080 i mine øjne:

hdmi ind/ud
usb 3.0
extern sata
meget hurtigere processor
2gb ram 4gb flash
meget lavere strømforbrug
indbygget bluetooth, hvad jeg har kunnet læse, så kommer der " Måske " en bluetooth fjernbetjening, kunne være fedt, men kan naturligvis klares med et usb stik på dm8000.

På minus siden iforhold til dm8000:
1. ikke muligt at montere dvd drev internt
2. kortlæser i front på dm8000, til både sd og den store jeg ikke kan huske hvad heder, men som jeg har et drev i i dag, da flash er for lille
3. Scart port, mener jeg ikke er på 7080

Pioneer 5090h ,Panasonic 50st60y, Ps3 , dm800, dm7020, dm600,dm8000 Audiopro højtalere : AudioPro Avanti 5.2 surround højttaler pakke.

drømme:sc-lx81 reciver og bdp-lx71 blueray afspiller
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2014 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af michaelw michaelw skrev:

@damhus , er vildt glad for min dm8000
men den nye ervildt hurtig iforhold, og med hdmi ind/ud

Fordele 7080 i mine øjne:

hdmi ind/ud
usb 3.0
extern sata
meget hurtigere processor
2gb ram 4gb flash
meget lavere strømforbrug
indbygget bluetooth, hvad jeg har kunnet læse, så kommer der " Måske " en bluetooth fjernbetjening, kunne være fedt, men kan naturligvis klares med et usb stik på dm8000.

På minus siden iforhold til dm8000:
1. ikke muligt at montere dvd drev internt
2. kortlæser i front på dm8000, til både sd og den store jeg ikke kan huske hvad heder, men som jeg har et drev i i dag, da flash er for lille
3. Scart port, mener jeg ikke er på 7080




Ja, okay, det er da noget.. Den er garanteret lækker.. :-)
Til top
navi22 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2016
Sted: langeland
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér navi22 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2016 kl. 19:39
jeg har lige fået en dm800 dh se v2 fra Tyskland de er bilige nok og flinke at snakke med men er der nolge som ved hvordan man for den til at vise canal digital på den
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2016 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af navi22 navi22 skrev:

jeg har lige fået en dm800 dh se v2 fra Tyskland de er bilige nok og flinke at snakke med men er der nolge som ved hvordan man for den til at vise canal digital på den


Meget simpelt: Sæt et Conax modul og et Canal Digital kort i den og peg parabolen mod 1 grad vest.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2016 kl. 23:06
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af navi22 navi22 skrev:

jeg har lige fået en dm800 dh se v2 fra Tyskland de er bilige nok og flinke at snakke med men er der nolge som ved hvordan man for den til at vise canal digital på den


Meget simpelt: Sæt et Conax modul og et Canal Digital kort i den og peg parabolen mod 1 grad vest.

Flemming
Er du sikker på det? Skal kortet ikke paires med boksen, dvs. en snak med CD?
Jeg havde f.eks. en original Entertain mini liggende i ca. et halvt år. Det krævede et opkald til CD før det kom til at virke
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2016 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Skal kortet ikke paires med boksen, dvs. en snak med CD?


Det er muligt, at CD er vendt tilbage til cardpairing, men det har ihvertfald en overgang ikke tidligere været nødvendigt.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2016 kl. 18:22
På et tidspunkt talte jeg med CD om det. Dengang sagde de til mig at kun det ene af mine 4 kort (et gammelt et, som sidder i min SmartWii til mine tunere i min TV server) er et Non Pairing, mens de andre er Pairing kort. Men om de bruger funktionaliteten ved jeg ikke. Jeg vil gerne prøve at bytte rundt, men det bliver først efter sommerferien, da jeg skal bruge min TV server i ferien 
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu