recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa Router - Ændre Wi-Fi kanal?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa Router - Ændre Wi-Fi kanal?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa Router - Ændre Wi-Fi kanal?
    Sendt: 10-November-2014 kl. 12:21
Hej alle.
Stofa står for kabel tv / internet i min nye lejlighed og i den forbindelse har jeg selvfølgelig fået deres alm. router med wifi.
På deres egen side står der at man kan skifte wifi kanalen hvis der er mange netværk der ligger på samme kanal (og det gør der i det lejlighedsbyggeri jeg bor i).

Problemet er bare at jeg ikke kan finde metoden til at skifte kanal nogen steder inde under "Min side" og videre ind under routerens settings. 

Jeg kan selvfølgelig godt sidde i kø med deres chat/telefon support, men håbede lidt nogen herinde havde erfaring med det. Vil jo gerne sidde og rode lidt med at finde den bedste kanal for mit wifi, så det bliver hurtigt bøvlet at skulle kontakte stofa med "skift mig lige til kanal 8", "skift mig lige til kanal 3" osv ... 


Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 13:24
På mine sider:
Indstillinger - Router opsætning - Trådløs opsætning - Skift indstillinger - vælg kanal
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2014 kl. 08:19
Lige præcis den "Trådløs opsætning" du nævner kan jeg slet ikke se - uanset om jeg sidder hjemme på mit stofa wifi eller andre steder.
Må vist have fat i kundeservice alligevel så...
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2014 kl. 12:47
Efter en chat med kundeservice (som i øvrigt gik super fint) fik de låst op for menu punktet. 
Blot til info hvis andre havner i samme situation :) 
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu