recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken router?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken router?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MLS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MLS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken router?
    Sendt: 20-November-2014 kl. 12:50
Jeg efterlyser anbefalinger til køb af en kvalitetsrouter til afløsning af min nuværende D-link DIR 655, som efterhånden er gået bag af dansen.

Min nye router skal som minimum have specifikationer svarende til DIR-655'erens nominelle, og specielt skal den tillade, at husets iPhone og iPad får adgang til min trådløse printer, hvilket den gamle ikke gør.

Umiddelbart forestiller jeg mig et prismaksimum omkring 750 kr., men det er måske ikke realistisk?

/ML

Redigeret af ML - 20-November-2014 kl. 14:21
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2014 kl. 13:57
ASUS's topmodeller plejer at være kvalitet. Koster dog lidt mere end dit budget.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu