recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til opsæt Harmony Touch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til opsæt Harmony Touch

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til opsæt Harmony Touch
    Sendt: 20-November-2014 kl. 14:00
Hjælp hjælp, jeg har fået opsat det meste og det funker. Men til Wacth a Movie bliver jeg spurgt undervejs:

"Which input should your Oppo be set to, when you start to watch a movie activity".

Der er følgende muligheder:

BD player
HDMIMfront
HDMIINback
ARCHDMIOUT
ARCHDMIOUT2'
I dont see an input

Jeg forstår simpelthen ikke spørgsmålet, jeg benytter jo ikke input på min Oppo, men der i mod et output til min B&W Panorama soundbar.

Nogen der kan hjælpe???
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2014 kl. 14:16
Hvordan er din Panorama tilsluttet din Oppo ?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2014 kl. 14:51
Oprindeligt skrevet af Prospect Prospect skrev:

Hvordan er din Panorama tilsluttet din Oppo ?
Til HDMI 1 fra Oppo´en, og som HDMI 1 OUT af Oppo´enSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2014 kl. 15:19
så vælg : ARCHDMIOUT
Ellers er det jo meget hurtigt at rette
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2014 kl. 15:34
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

så vælg : ARCHDMIOUT
Ellers er det jo meget hurtigt at rette

Har jeg såmænd prøvet - og gav fejloplysning. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2014 kl. 16:19
Nå, men jeg startede helt forfra, og nu funker det meste, bortset fra, at jeg får at vide at Oppo´en ikke har ARC, og det er jeg rigtigt. Jeg må finjustere senere.

Takker for indsatsen Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2014 kl. 16:20
så prøv: BD player

Hvilken fejl meddelelse kommer den med ?    
Har selv harmony smart control   og bruger kun den alle andre er gemt væk.
Selv din gamle Oppo betjenes af den :-)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2014 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

så prøv: BD player

Hvilken fejl meddelelse kommer den med ?    
Har selv harmony smart control   og bruger kun den alle andre er gemt væk.
Selv din gamle Oppo betjenes af den :-)

Jeg tror faktisk, eller det ser ud som om, at den er afspilleren der giver beskeden via mit TV.

Det var pokkers - den gamle OppoLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2014 kl. 12:42
Hvordan kan den skrive en fejl meddelelse om noget, den ikke har? Det giver ikke mening, synes jeg.

I det hele taget forstår jeg ikke det her, men det er måske fordi jeg ikke ved hvad du mener med Oppo. Din afspiller har ikke noget at bruge ARC til. Det er jo en afspiller, (ARC = Audio Return Channel). Det giver ingen mening at sende audio tilbage til en afspiller.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu