recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Touchwiz (slippe for det?)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung Touchwiz (slippe for det?)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Helmuth Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Maj-2008
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Helmuth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung Touchwiz (slippe for det?)
    Sendt: 28-November-2014 kl. 08:23
Jeg lurer på at købe Samsung-tablets til mine børn, enten fra Pro- eller S-serien. Men jeg er "bange" for at Touchwiz-delen går hen og bliver et problem. Jeg kender den ikke selv, men jeg har bare læst så meget dårligt om den - og er bange for den vil skabe forvirring for ungerne.

Jeg ønsker ikke at rode med rootning af tabletten, men vil her høre, om det er muligt at slå det mere eller mindre fra?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 11:12
Tvivler på det skaber forvirring for dem. Det er meget lig almindelig android. Der er et skin på det og lidt ekstra apps osv. Problemet er nok mest, at det er tungt. Du slipper kun af med det med root
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 11:37
Touchwiz. Prøv at se link til video.

http://www.samsung.com/uk/mobileappsandservices/touchwiz.html

Alle tablets har idag touchwiz.

Du kan sætte Tab S til såkaldt let tilstand, så børn ikke kan ændre.

Du kan også sætte denne model i privat tilstand.

Endvidere kan hele familien logge på hver for sig, så den bliver personal.

PS Tab S er min tredje Tablet.





Redigeret af bentpetersson - 28-November-2014 kl. 11:48
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2015 kl. 20:00
TouchWiz er ikke svær at arbejde i. Det behøver du ikke at frygte eller fravælge Samsung for. Jeg har en Note 4 og prøvede at installere Lollipop launcher. Der var stort set ikke forskel på den og Touchwiz. Så nu er jeg bare vendt tilbage til Touchwiz.




Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2015 kl. 20:55
I "gamle dage" var Touchwiz meget langsomt, men i dag kører det udemærket og har mange gode features. Det er nemt og intuitivt at bruge.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu