recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - plasma kaput
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

plasma kaput

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: plasma kaput
    Sendt: 06-December-2014 kl. 10:15

vores pana 50" 30gt valgte efter kun 2,5 år at lukke ned.
Ved der sikkert er en vis træthed herinde omkring "hva skal jeg købe "tråde men prøver alligevel. Har faktisk ikke fulgt ret meget med i tv debatten de sidste par år så jeg er lidt på bar bund ang skidt og kanel i div mærker og teknologier.
Og ja jeg skal selvfølgelig ud og se en masse på div modeller i butikkerne men er der alligevel nogen af jer der kan smide et par modeller på bordet som er værd at kigge på.
kravene er 80 % sat tv og sport 20% fim. Ingen gaming og smart tv delen er ikke helt vildt tungtvejende.
Elsker plasma billedet men det kan jo ikke længere fåes og de er jo osse noget strømslugende. Håber at holde mig under10 k og gerne 50-55"
Håber på lidt feedback
vh jens
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat
Marantz SR7009
fronter: xtz 99,26 mk2
center : B&W xtc
bag ht : B&W xt2
sub    : xtz 10.17 edge

       
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 10:19
Du kan stadig få plasma. Lg har stadig et par modeller på det danske markede.
Personligt har jeg selv overvejet panasonics 640 model og Sony w8xx modeller.
Endte dog med at droppe nyt tv for nu.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 10:20
Panasonic har fået mget ros for deres 640 og 650 modeller. Sidstnævnte med usb optagelse. 55 tommer ligger på hhv 7k og 8k
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 10:20
et bud kunne være dette TV
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 10:24
Kan din plasma ikke reddes? Ved du hvad der er galt med det?
Ning
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 10:32
Det slukkede og står og blinker .
har været inde ved et panasonic center og de sagde 5-6 K i rep.
så prisen samt ingen garanti taler for vi skifter
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat
Marantz SR7009
fronter: xtz 99,26 mk2
center : B&W xtc
bag ht : B&W xt2
sub    : xtz 10.17 edge

       
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 10:32
Harald Nyborg har et 50" LG plasma til 2.995 kr.

Det kunne du jo købe nu og evt. sælge brugt om et års tid når der er kommet flere OLED-modeller på markedet og/eller du i det hele taget har taget dig tid til at finde ud af, hvad den næste store investering skal være.

Hvor meget kan du reelt tabe på den fremgangsmåde når det kommer til stykket?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af blumenburg blumenburg skrev:

Det slukkede og står og blinker .
har været inde ved et panasonic center og de sagde 5-6 K i rep.
så prisen samt ingen garanti taler for vi skifter

Ja det kan ikke svare sig. Kig nu på de to Pana 640 og 650 modeller, de er overraskende gode.
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 11:23
Den med at købe et fra h nyborg og så sælge igen er ikke lige den vej jeg havde planlagt.
Har et 42" px 80 hængende i soveværelset som kunne bruges midlertidigt men gider ikke arb i tv igen iden nærmeste fremtid så det der bliver indkøbt bliver hængende i stuen til det går i stykker. Udviklingen stopper jo aldrig og så vil der jo altid ligge noget at lure få år ude i fremtiden.
Er pana 640 +650 samt det buede samsung i linker til (skulle så være det alm) de bedste bud under 10k hvis ja så må jeg kigge lidt på disse.
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat
Marantz SR7009
fronter: xtz 99,26 mk2
center : B&W xtc
bag ht : B&W xt2
sub    : xtz 10.17 edge

       
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 15:09
Jo men nu siges oled jo også at være det største gennembrud siden der kom farve tv ;) ellers kan jeg nu godt forstå det træls det med at skulle vente på det næste nye.
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 17:23
Jeg har et 42 gt20 til overs efter en flytning. Det befinder sig i Ry, hvis det har interesse.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2014 kl. 18:24
TV'et er ikke købt hos et Panasonic Center?

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu