recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal bruge hjælp til Google Calendar App
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal bruge hjælp til Google Calendar App

 Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af Lars_M Lars_M skrev:


Ja Sony's kalender kan fint vise ugenumre, men det er åbenbart udgået af den nye google kalender app.. tænker det er fordi amerikanerne ikke selv bruger ugenumre.

Gætter på der går en periode med højtlydt brok, og så kommer det tilbage i en update.

Det er en klassiker.

Den er forøvrigt flot, den nye app!

EDIT: Jeg har ugenumre slået til på "internettet" eller hvordan man nu skal sige det..



På mine Samsung mobilenheder er uge nr som sagt med. Så fejlen ligger ikke hos Google.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 11:28
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Øhh.. det er sgu da slet ikke Google kalenderen.. HMM, pisse smart at kalde begge apps for samme navn (Kalender).

Nå, men den kalender jeg bruger, den viser altså ugenummer om mandagen.. Sorry Google Embarrassed


Jeg prøvede også at trykke på alle knapper, men ingen ville ligne din.

Forklaringen var altså at du ikke havde google kalender

Ja og nej.. Jeg tror Xperia Z3 bruger Google "gamle" kalender. Og jeg installerede den nye i forbindelse med jeg fik denne her Z3 for et par uger siden. Og så endte jeg ud med to kalendere, (som hedder det samme).

Hvis du læser kommentarene til den "nye" Google Kalender på Google Play, så vil du se, at det er præcis også det (de) punkt(er) som den "nye" får høvl for.. Ingen ugenummer. Og forøvrigt ingen månedsoversigt heller, hvilket jeg også lige har konstateret Angry

Nu har jeg skiftet tilbage til den "gamle", eller Z3´s indbygget.. Og jeg fandt uge numre, i HØJRE menu side Big smile. Så nu viser DEN uge numre. Men Google nye kalender, den kan altså ikke vise ugenumre.

Så spørgsmålet er, hvilken kalender sidder du med Bent? Wink

Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 11:31
Til Kim

Jeg uploadede netop den nye i går for at deltage i diskussionen. Jeg så godt at der var een der skældte ud. Men her virker den nye app med ugenr. I alle visninger
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Til Kim

Jeg uploadede netop den nye i går for at deltage i diskussionen. Jeg så godt at der var een der skældte ud. Men her virker den nye app med ugenr. I alle visninger

Hmm, sgu mystisk.. Jeg kan ikke se, hvordan en funktion som ugenummer skal være afhængig af hvilken mobil man bruger. Det giver absolut ingen mening.

Bortset fra det, så kan jeg modsat Lars_m ikke lige Google´s nye kalender. Men jeg tror det er en vanesag. Jeg er alt for meget til månedsoversigt til, at jeg bare lige kan omstille mig til Google´s nye måde at vise det på.. Ja de har også en 5 dages oversigt, men det er kun ganske få timer man får se.


Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 11:55
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Til Kim

Jeg uploadede netop den nye i går for at deltage i diskussionen. Jeg så godt at der var een der skældte ud. Men her virker den nye app med ugenr. I alle visninger


Bent, vi er nødt til at se et skærmdump af din kalender. Tror ikke det er den rå Googlekalender du bruger.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 12:01
Jeg har sendt skærm fotos til madbox via email. Min Tablet bruger 280 kb ved skærm foto og det er kun muligt at uploade 200 kb her på recordere.dk. Måske madbox kan vise mine her på panelet?
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 12:34


Jeg har måttet beskære fotos af hensyn til upload


Redigeret af bentpetersson - 09-December-2014 kl. 12:36
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 12:38
OK, det måre være fordi det er tablet versionen. Sådan ser den ikke ud på min telefon.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

OK, det måre være fordi det er tablet versionen. Sådan ser den ikke ud på mijn telefon.


Det er den samme app og samme visning også på min telefon

Prøv selv at finde app en

Redigeret af bentpetersson - 09-December-2014 kl. 12:41
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 12:45
Jeg tror at nogle af jer har den gamle version
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 15:22
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Jeg tror at nogle af jer har den gamle version

Nej, for den opdatere selv, medmindre man specifikt har slået det fra.
Så det er den nyeste jeg har.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 16:34
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:


Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Jeg tror at nogle af jer har den gamle version


Nej, for den opdatere selv, medmindre man specifikt har slået det fra.
Så det er den nyeste jeg har.

Kan man få lov til at se et skærmprint af ikonet fra selve Androids Play butik, så vi kan se, hvad det er for en app og hvor den kommer fra.
2. Som det ses af mit foto omtaler google, hvad der er nyt i denne version.

Redigeret af bentpetersson - 09-December-2014 kl. 16:37
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu