recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal bruge hjælp til Google Calendar App
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal bruge hjælp til Google Calendar App

 Besvar Besvar Side  <1 23456 7>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 17:42
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

OK, det måre være fordi det er tablet versionen. Sådan ser den ikke ud på mijn telefon.


Det er den samme app og samme visning også på min telefon

Prøv selv at finde app en

Jeg har app'en.

Du må på et eller andet tidspunkt have downloadet/tilføjet en ugekalender eller også lægges det på af det styresystem din telefon/tablet har.

Den rå app fra Google Play, har ikke den ugekalender dit billede viser.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

 
Kan man få lov til at se et skærmprint af ikonet fra selve Androids Play butik, så vi kan se, hvad det er for en app og hvor den kommer fra.
2. Som det ses af mit foto omtaler google, hvad der er nyt i denne version.

Det er det samme Bent. Jeg får samme tekst:
Om som det ses af billede, så er den altså installeret.



Og her et af venstre menu af samme Kalender:


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 17:55
Jeg tror at det er kalenderprogrammet på jeres tlf, der tager magten. Det fotoviste synes ikke at være en googlekalendermenu.

Rent faktisk har googlekalender fungeret med ugenumre siden 2008.

Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 18:17
Min menu ser unægtelig anderledes ud, men den ligner



Redigeret af bentpetersson - 09-December-2014 kl. 18:19
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 18:52
Jeg mangler lige 3 af de 4 første der er på dit billede og ville meget gerne vide hvordan jeg får dem koblet på..specielt den der hedder ugenumre. Har og Samsung mobil.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 19:07
Kære recordervenner.
Kig forbi her i weekenden. Så giver jeg overnatning, mad og øl og vin. Så kan vi få det hele på plads. PS Jeg mener det.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
madbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 19:15
jeg kan kun tilføje. at det ikke virker på nexus 5 og 9 med android 5.0 og ny kalender, der er intet nævnt der heddder ugenumre, jeg kan som sagt godt tilføje en app til web kalenderen der viser ugenumre, men den viser det ikke til mine devices. så jeg har givet lidt op og mangler noget feedback fra google selv. så dem er der skrevet til...
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 19:42
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Min menu ser unægtelig anderledes ud, men den ligner


Bent, ovenstående viser jo klart at du har tilføjet en ugekalender add-on (week numbers). Det er IKKE standard i Google kalender.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 21:36
Sjovt nok har jeg intet foretaget mig. Bortset fra at downloade google kalender app'en i går. Jeg har intet tilføjet.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 21:38
Har i ugenumre, hvis i går ind i jeres gmail kalender via en browser?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 21:41
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Har i ugenumre, hvis i går ind i jeres gmail kalender via en browser?


Klaus


Ja. Klaus.
Jeg har valgt uge nr til på mine computere flere år, før man tænke på apps.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 21:50
Jeg har uge nummer på Gmail kalender når jeg er logget ind via pc.
Men de er ikke på min mobil.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu