recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal bruge hjælp til Google Calendar App
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal bruge hjælp til Google Calendar App

 Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
madbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skal bruge hjælp til Google Calendar App
    Sendt: 08-December-2014 kl. 20:14
Hej drengene og piger.

Som topic melder, så har jeg endnu ikke fundet noget sted på nettet der beskriver eller folk der har det samme ønske som jeg. 

Det drejer sig om noget så simpelt som at google Calender 5.0 (lollipop) skal vise ugenumre!!!

vi bruger google intranet igennem arbejde samt opsat en exchange mail som er krypteret. og selvfølgelig mit private brug af selv samme. men det dælme dovent af google hvis de endnu ikke har muliggjort det. 

Jeg kan sagtens få det til at virke på web versionen i kalender indstillinger, men samme instilling eksisterer ikke på app til min smartphone...

nogen der kan hjælpe eller i det mindste bekræfte at her skal google stramme ballerne...




Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2014 kl. 20:41
http://onlineminds.dk/2009/07/13/fa-ugenumre-i-google-calendarkalender/
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
madbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2014 kl. 20:55
tak spoxy har du selv fået det til at virke , for det spiller ikke for mig med den nye calendar app i lolipop

Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2014 kl. 21:17
Nej, jeg har iPhone
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2014 kl. 22:44
Der findes ugenumre i den nye version på android. Prøv at afinstallere den benyttede google kalenderapp og download den nye. Så tror jeg at det virker.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
madbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 10:02
geninstallerede og virker stadig ikke.. kan du smide et screenshot op hvor indstillingen er eller at det virker ? 



Redigeret af madbox - 09-December-2014 kl. 10:02
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 10:07
Desværre men jeg ikke vise screenshot her fra min Tablet. Det er desværre svært her på recordere.dk i forhold til andre fora. Der kan kun uploade fotos i max 200 kb og så svag en opløsning kan nye tablets ikke lave.

Jeg kan sende dit et via email. Men så må jeg have din emailadresse.

Ellers ser her. I venstre øverste hjørne viser app nogle vandrette streger. Her kan du både koble uge nr og meget andet på. Rubrikken hedder weeknumbers

Redigeret af bentpetersson - 09-December-2014 kl. 10:23
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
madbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 10:24
jeg sender lige en pb med min mailadresse. men jeg synes det er lidt underligt, den rubrik du refererer til eksisterer slet ikke på min kalender app. og det er den nye



Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 10:28
Jeg tror problemet er, at de har ændret på det. Du kan KUN se uge numre om mandagen. Og det vises under selve kalenderen, (der hvor dine aftaler, fødselsdage osv også er). Der er ikke ugenummer i selve kalenderen mere.
Det er også derfor det skal aktiveres i menuen oppe i venstre hjørne. I den menu kan du nederst se, hvilke ting din kalender kan vise, (såsom vejr, ugenummer, fødselsdage osv.).

I gamle dage stod der uge nummer på alle mandagene. Men det er som sagt væk.. Nu synes Google kun, at ugenummer er interessant, om mandagen.

Til top
madbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 10:32
tak for billeder, men jeg har altså ikke den mulighed for ugenumre :/   

@Kandersen, jeg har sendt feedback til google, det virker da alt for rodet mht deres valg.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 10:37
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:


I gamle dage stod der uge nummer på alle mandagene. Men det er som sagt væk.. Nu synes Google kun, at ugenummer er interessant, om mandagen.



Ugenr vises både på enkeltdage og ikke kun mandag
---------

Forøvrigt kører jeg normalt Samsung kalender.S planner. Den er fremragende og kan også syncr. med andre kalendere. Fx google og Facebook

Redigeret af bentpetersson - 09-December-2014 kl. 10:38
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
madbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 10:40
jeg ville nu gerne kunne undgå at installere flere apps end nødvendigt, da jeg da regner med at google godt kan finde ud af det.. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu