recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - uPnP Server til Mac / Naim
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

uPnP Server til Mac / Naim

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: uPnP Server til Mac / Naim
    Sendt: 12-December-2014 kl. 09:36
Hejsa

Efter jeg har fået mig en Naim Uniti, vil jeg gerne at jeg kunne streame direkte til dens uPnP del.

Jeg kører pt. Mac i hele hytten, og har altid streamet til min AppleTV 2. Generation.

Jeg vil dog gerne have mulighed for at streame, uden at min mac skal være tændt. Desuden kunne jeg godt tænke mig at holde det adskilt fra mit iTunes, da jeg har en del low res musik derpå også. Altså samle et server sted hvor jeg ved ALT er i høj kvalitet.

Har kigget på denne:
http://www.proshop.dk/Netvaerksharddisk-NAS-server/WD-My-Cloud-NAS-System-2TB-2428189.html

Nogen der har erfaring med denne? Er den god nok? Er lidt på budget...

Andre der har viden omkring Uniti modellen? Nogle nemmere måde at streame på? Min Uniti har ikke nyeste software, men jeg kunne forstå at når den blev opdateret i Januar, så kunne jeg streame via en Naim App fra mit iTunes bibliotek direkte over på Unitien. Det vel også være klasse hvis det kunne ske.

Skal siges jeg kører Airport Extreme nyeste gen.

Redigeret af Rasmus8D - 12-December-2014 kl. 09:47
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu