recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bærbar til Sims4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bærbar til Sims4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bærbar til Sims4
    Sendt: 12-December-2014 kl. 19:19
Beklager - er helt blank på dette punkt...

Jeg skal bruge en bærbar, som kan trække Sims4 på "optimale indstillinger", 15-17" ... Gerne til så billig en pris som muligt, selvfølgelig ...  Og selvfølgelig med levering inden jul Wink

pft
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2014 kl. 20:51
Der skal du op i der ligner noget alá denne her http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/ACNXMHLED002/acer-aspire-e-serien-17-3-barbar-computer. Før du kan. I følge kravspecifikationerne.

Edit: husk der skal min. Være 6 GB ram. For spillet kræver 4, og styresystemet bruger over 1GB til sig selv

Redigeret af T-Duck - 12-December-2014 kl. 20:55
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2014 kl. 21:00
Eller denne her http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/ACNXMQ4ED016/acer-aspire-v5-573g-15-6-barbar-computer-gra

For at være sikret lidt længere frem i tiden.
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2014 kl. 09:50
Tak for info - noget dyrere end jeg havde regnet med (især når formålet pt. ikke er andet end Sims og lidt lektier Cry )
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2014 kl. 11:09
Hvis sims 4 ikke skal se forfærdelig ud. Skal op i de priser desværre. Det er et nyt spil, så det kræver lidt.
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2014 kl. 16:27
Tænker at det ikke nødvendigvis skal være en bærbar - vi har pt. en "fælles" pc på matriklen, Lenovo IdeaCentre A310. Er der noget i samme stil, som evt. kunne bruges ... den fylder ikke så meget, at det gør noget Wink
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2014 kl. 17:04
Sims kræver mere end man lige regner med. Man skal nok op i en små 6000 for at få de rigtige spec.

Vi troede det samme da vi købte en laptop, men måtte sælge den igen og købe en med bedre spec. Så er det billigere at købe den rigtige først :-)

Mvh. Torben
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2014 kl. 19:25
Lige et indspark - hvad med denne...  http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/LE80E30088MT/lenovo-ideapad-g50-45-15-6-barbar-computer-sort

Er ikke så skarp på den slags, men kan se at der er 8gb ram + 2gb grafik...

Edit:
Eller:


Redigeret af minusop - 18-December-2014 kl. 19:45
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2014 kl. 14:51
Oprindeligt skrevet af minusop minusop skrev:





Lige et indspark - hvad med denne...  http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/LE80E30088MT/lenovo-ideapad-g50-45-15-6-barbar-computer-sort

Er ikke så skarp på den slags, men kan se at der er 8gb ram + 2gb grafik...

Edit:
Eller:



grafik delen i den APU der sidder i, er ikke kraftig nok, i dem begge

Redigeret af T-Duck - 19-December-2014 kl. 14:52
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2014 kl. 14:54
Du skal ind og sammenligne det grafikkort der anbefales til spillet, kontra det der sidder i computerne. For ram er ikke alt, hvis hastigheden ikke kan følge med det anbefalet
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2014 kl. 19:48
Tak for værdifuld input!
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu