recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Humax BXR-HD+ 500GB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Humax BXR-HD+ 500GB

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Humax BXR-HD+ 500GB
    Sendt: 17-December-2014 kl. 08:56
Hej,

Jeg har en Humax BXR-HD+ HDD optager med 500GB HDD som jeg overvejer at skille mig af med.
Den er ca. 3 år gammel, men fungerer som den skal.

Hvad vil i mene at sådan en kan indbringe? 


I første omgang er jeg mest interesseret i hvilket prisleje den ligger i. Får jeg et interessant bud, ændrer jeg måske tråden til en salgstråd.

Tak på forhånd Smile
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 09:16

Det kommer an på standen.

Jeg vil give omkring 500 kr. for sådan en.
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 09:20
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Det kommer an på standen.

Jeg vil give omkring 500 kr. for sådan en.

Den står som ny. Men 500,- sælger jeg den ikke for. Men tak for budet.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 10:07
Det var nu heller ikke et bud, men en vurdering.

Og der er jo mange andre som kommer med en vurdering.

Prøv at sætte din mindste pris og se hvad der sker. :-)
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Det var nu heller ikke et bud, men en vurdering.

Og der er jo mange andre som kommer med en vurdering.

Prøv at sætte din mindste pris og se hvad der sker. :-)

Ok, jeg misforstod dig :)

Nå, men baseret på nyprisen og hvad den nuværende Humax BXRHD+2 går for, så ville jeg ikke mene at en pris omkring 1000,- ville være for meget (også baseret på at Zapper bokse på DBA går for omkring 500). Men jeg kan jo tage helt fejl :)
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 11:18
Giv det en chance.

Held og lykke med salget. :-)
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 17:28
Tjah, jeg har købt en halvanden år gammel Humax BXR-HD2 u harddisk på Gul og Gratis for 289 kr. inkl. porto, så......
Til top
Slettegaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Nordfyn
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 17:43
Jeg vil gerne købe hvis prisen er rigtig.
Mvh Lars.
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 19:28
Så hvad Thomasp? Zapperboksene har jo altid kostet en tredje eller fjerdedel af optagerene.
Til top
Slettegaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Nordfyn
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af Slettegaard Slettegaard skrev:

Jeg vil gerne købe hvis prisen er rigtig.
Ja men så byder jeg kr. 700,-
Mvh Lars.
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

Så hvad Thomasp? Zapperboksene har jo altid kostet en tredje eller fjerdedel af optagerene.


Undskyld jeg blandede mig - du bad selv om en vurdering. Men held og lykke med at få mindst 1000 kr. for den.
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 22:33
Jo jo, det gjorde jeg da. Men jeg forstår ikke hvor du vil hen? En boks uden harddisk er pr. definition meget billigere end en med. Også brugt, og det er jo ikke fordi du har givet en vurdering, men blot en indikation af at du tydeligvis mener at jeg forventer for meget dog uden at begrunde det særlig godt?

Jeg kan sige at der er en boks magen til, den eneste, på dba til 1900,-. Ikke at jeg forventer af han kan sælge den til den pris, men måske en indikator for at boksen er mere værd end du måske mener..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu