recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR og HD kvalitet her i 2014 / 2015 Men i SD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR og HD kvalitet her i 2014 / 2015 Men i SD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DR og HD kvalitet her i 2014 / 2015 Men i SD
    Sendt: 20-December-2014 kl. 20:41
DR og HD kvalitet her i 2014 / 2015 TV drama i HD men udsender det i SD til licensbetalerne

Fortsættelsen af Bankerot – 2016 sæson sendes kun på DR2 og på internettet.
Er det det, licensbetalerne tilbydes i fremtiden ?
Eller tager man sig snart sammen til at udbyde DR2 i HD ?
Politikerne i folketinget, der ikke aner, hvor langt vi er fremme, rent teknisk.



http://digitalt.tv/dr-laver-en-netflix-bankerot-saeson-2-faar-premiere-paa-nettet-med-alle-afsnit-paa-en-gang/

Redigeret af mich61 - 20-December-2014 kl. 20:41
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2014 kl. 20:44
det kan jeg da godt forstå de ikke vil spilde HD kroner på, hvem gider alligevel se bankerot
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2014 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

det kan jeg da godt forstå de ikke vil spilde HD kroner på, hvem gider alligevel se bankerot



Problemet er jo, at alle DR´s nye produktioner produceres i HD
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2014 kl. 20:53
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

det kan jeg da godt forstå de ikke vil spilde HD kroner på, hvem gider alligevel se bankerot



Men tak for dit positive svar, måske du slet ikke har TV hjemme :-)
Til top
martin_skov Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-August-2009
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_skov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2015 kl. 20:54
Bankerot er en super serie og fortjener at blive sendt i HD. Ærgerligt at DR2 (og DR K) endnu ikke vises i HD.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu