recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zaptor boks fra Stofa kan den bruges til Yousee ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zaptor boks fra Stofa kan den bruges til Yousee ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tyrkeren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2014
Sted: 21151 Malmø
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tyrkeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Zaptor boks fra Stofa kan den bruges til Yousee ?
    Sendt: 21-December-2014 kl. 17:01
Har en Stofa boks motorola købt gennem
Dba.dk nu har jeg tilsluttet den og der bliver ved med at komme blå skærm siger error at den skal opdateres ?? :-( hvordan gøre jeg det ? Da jeg har Yousee ?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2014 kl. 17:21

Det kan man i sagens natur ikke. Det er en udbyder modtager.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2014 kl. 17:33
Tag strømmen fra! Sæt strømmen til samtidig med at trykke på menu. Slet SW, og hent ny SW fra Stofa.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2014 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af Tyrkeren Tyrkeren skrev:

Har en Stofa boks motorola købt gennem
Dba.dk nu har jeg tilsluttet den og der bliver ved med at komme blå skærm siger error at den skal opdateres ?? :-( hvordan gøre jeg det ? Da jeg har Yousee ?

Det får du nok svært ved. Både Stofa og YouSee bruger DVB-C, så i teorien burde Free-to-air (altså ukodede) kanaler kunne modtages, men såvidt jeg husker kan man ikke selve angive de nødvendige parametre (frekvens, QAM etc). Og senest ved kodede kanaler er der helt slut, idet Stofa anvender Irdeto kryptering og YouSee anvender Viaccess kryptering. Zaptor boksen vil i sagens natur have Irdeto indbygget.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2014 kl. 18:06

Ja, som skrevet så er det en modtager til anden udbyder, og så er det man får problemer, teoretisk muligt, det har været nævnt at frie kanaler skulle være muligt, men ikke at det er muligt. Så anskaffe en modtager som ikke er fra en udbyder, eller anskaf en fra You See, så er du kørende.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu