recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips Hue?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips Hue?

 Besvar Besvar Side  <1 212223
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2018 kl. 10:00
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Jeg prøver lige denne tråd også:

Har investeret i 3 hvide spots til badeværelset samt en bevægelses sensor. Undre mig dog over at de 3 spots ikke husker lys indstillingen. Vælger jeg "Bright" og derefter skrue ned på 80% på Hue appen under indstillinger for bevægelses sensoren og gemmer den til slut, så står spotsne på fuldt blus frem for 80 % næste gang de aktiveres via bevægelses sensoren. Skulle de ikke kunne huske min 80% indstilling?

Er det bare sådan det er eller gør jeg noget forkert?
Jeg har desværre ikke en bevægelses sensor, så kan ikke afprøve dette. Men det lyder forkert, at den ikke skulle kunne huske det. Mine kontakter, husker altid deres indstillinger, og også hvis jeg starter op i en app, så er det med de indstillinger, som var der ved sluk.

Edit: Hvis du har facebook, så prøv denne gruppe.



Redigeret af Flemming Larsen - 13-Januar-2018 kl. 10:02
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2018 kl. 18:58
Den nye Hue app, kommer da til at se noget anderledes ud.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2018 kl. 19:44
Jeg har efterhånden, fået lidt Hue herhjemme, som jeg er begyndt, at sætte op mine tøsers værelser. Og det er fint nok, men den enes iPhone og iPad kan bare ikke connecte, til vores bridge. Jeg trykker søg, og finder den også, men når jeg trykker på knappen, så sker der bare ikke noget. Min egen, konens og den ene datters hopper direkte på. Hvad sker der, og kan jeg komme ind på en anden måde? Det er den Phillips egen app, som jeg prøver med. Andre apps kan godt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 212223
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu