recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips Hue?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips Hue?

 Besvar Besvar Side  <1 23456 23>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 22:38
Tusind tak Jesper.
Kigger i morgen.

Laban. Skal nok have på et tidspunkt. Prøver at lege med denne først.

Er der ikke nogen, som har en manual jeg kan få en kopi af?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 22:56
Der står intet, men sender da gerne et screenshot af henvisningen til meethue.com
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 23:13
Et screenshot. Er det alt? Under dit link, er der ikke rigtig noget at se.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 23:23
Der står helt præcist

Visit www.meethue.com to Read more on installation of additional lights and switches.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 23:27
Jeg fandt min switch i Philips appen under settings - my devices - connect new devices

Pæren fandt jeg under settings - my light - connect new light

Jeg har en bridge tilkoblet
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 10:36
Jamen, det ser ud til at jeg snart skal have en bridge. Hvad nu hvis min pære ryger, kan jeg så slet ikke tilføje en ny, på det lille sæt uden bridge? Det vil da være langt ude.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Marts-2009
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 12:26
Skal nok prøve at finde manualen lidt senere, men måden du forbinder din dimmer med en ny pære er så vidt jeg husker:

Bag på fjernbetjeningen er der ved batteridækslet et hul og nedenunder står der "setup". Stik en tandstik ned i hullet i 10 sekunder til fjernbetjeningen blinker orange. Herefter tænder du lampen med din Philips Hue pære. Så holder du fjernbetjeningen max. 5 cm. fra pæren og holder den øverste knap inde (ligner et spørgsmålstegn) indtil pærerne blinker tre gange. 


Apple & Sonos entusiast
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af wiggumdk wiggumdk skrev:

Skal nok prøve at finde manualen lidt senere, men måden du forbinder din dimmer med en ny pære er så vidt jeg husker:

Bag på fjernbetjeningen er der ved batteridækslet et hul og nedenunder står der "setup". Stik en tandstik ned i hullet i 10 sekunder til fjernbetjeningen blinker orange. Herefter tænder du lampen med din Philips Hue pære. Så holder du fjernbetjeningen max. 5 cm. fra pæren og holder den øverste knap inde (ligner et spørgsmålstegn) indtil pærerne blinker tre gange. 


Det lyder da udmærket. Kan jeg så ikke tilslutte en pære mere, til denne kontakt? Bare så de tænder og slukker samtidigt? 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kimhb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2015
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimhb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 16:53
Det står her på meethue.com; http://www2.meethue.com/da-dk/support/faq-detail/?productId=52285


Jeg vill lægge en snippet ind, men det virker ikke


Redigeret af kimhb - 17-Oktober-2015 kl. 16:55
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 18:12
Flemming: fik du investeret i en bridge? Ellers har jeg en af den gamle model i overskud som du må få, da jeg opgraderede til ny model. Der er stadig mulighed for opgradering til den nye version 2, da jeg ikke har benyttet mig af Philips' tilbud om rabat ved opgradering.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

Flemming: fik du investeret i en bridge? Ellers har jeg en af den gamle model i overskud som du må få, da jeg opgraderede til ny model. Der er stadig mulighed for opgradering til den nye version 2, da jeg ikke har benyttet mig af Philips' tilbud om rabat ved opgradering.
Nej, jeg har aldrig fået taget mig sammen. Der er ellers en del til salg, fra 100kr. Men hvis vi kan finde ud af noget, så skulle jeg måske tage mig sammen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2015 kl. 18:27
Fordi det er dig, så koster den gratis. Jeg kan se, om jeg ikke kan få lagt den i en kuvert og sendt den til dig i denne weekend, hvis du vil have den.

Og version 1 fungerer stadigvæk med fjernbetjening osv - der kommer bare ikke nye features til, såsom Homekit via Siri.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 23>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu