recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: XBMC afspiller. Pivos xios linux eller android
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: XBMC afspiller. Pivos xios linux eller android

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: XBMC afspiller. Pivos xios linux eller android
    Sendt: 29-December-2014 kl. 11:26
Sælger min næsten ubrugte boks til XBMC
http://global.pivosgroup.com/a-home-for-xios-ds/
Det er M3 versionen med mere ram.

Det er Pivos som står bag, og de har et eksklusiv samarbejde med XBMC (kodi):
http://kodi.tv/xbmc-for-android/

Fra producenten:
Pivos XIOS DS Media Play gør det muligt for dig at surfe og streame dine favoritfilm med den nye HTML 5 web browser, Adobe Flash 10.x, Chrome V8 og Java.

Den byder blandt andet på Ethernet, 802.11b/g/n Wi-Fi, til højhastigheds USB-porte og MicroSDHC kortlæser der gør at du kan udvide lagerpladsen op til 32 GB.

Digital hjemmeunderholdning i en pæn og diskret pakke! Den nye XIOS DS Media play er en af verdens mindste medieafspillere, den opfylder alle dine behov uden at fylde for meget.

XIOS DS er det perfekte sammenspil mellem en medieafspiller og Android. Med tusindvis af applikationer og hele internettet ved dine hænder, vil du aldig løbe tør for underholdning.

Da XIOS DS Media Player har Android 4.0 skal du ikke bekymre dig om filunderstøttelse, XIOS kan klare det hele, uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Du kan også tilpasse din hjemmeskærm så den passer til netop dig. Med masser af widgets og genveje, er XIOS det mest personlige apparat der står under TV'vet.

- Stream video fra nettet og nyd dine favoritfilm fra alle dine streamingservices.

- Giv dit TV ekstra hestekræfter med HTML5, Adobe Flash 10.x, Chrome V8 og Java.

- Forbind med Ethernet eller 802.11b/g/n Wi-Fi, USB-porte og MicroSDHC.

- XIOS DS understøtter både tastature, mus, Pivos Sense remote, webcam, kortlæsere, digital kameraer og meget mere...

Står i Aalborg men kan sendes.
HBO 400
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2014 kl. 08:39
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2014 kl. 18:41
400.- + pp budt

Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Solkongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juni-2007
Sted: Lyngby, Danmark
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Solkongen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 14:12
Hej

Er den solgt?

Mvh. Christian
LG LM760T
LG HR925N
Sony STR-DA2400ES
Dali Blue 6006, R1000 & C1000
Open Hour Chameleon
Synology DS415+
iPad Air 2 128Gb Wifi + 4G
Apple TV2 med Kodi
Nintendo Wii
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 16:51
hej, nej ikke solgt. Holder bare ferie og ikke så meget online...
Bare kom med jeres bud og så sender jeg den afsted i næste uge.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 15:19
Andre bud?
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 18:05
Jeg hopper fra, jeg stå og skulle bruge en inde så længe, så jeg bestiller et eller andet fra proshop
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 18:07
ok, jeg kan godt sende den i morgen hvis det er?
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2007
Point: 1882
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 19:26
Den kunne jeg da godt prøve for 400 afhentet..

S, Aalborg
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 19:58
det kan vi nok finde ud af. Jeg lader den lige løbe i morgen ud, hvis det er okay. Og ellers er du vinder til 400 afhentet.
Til top
Danielwj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Sted: Denmark
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danielwj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 22:05
Står lige og mangler sådan en, og er i Aalborg dagligt. Byder 450 afhentet.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 22:07
super. tak for bud. jeg lader den løbe til midnat i morgen.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu