|
NAD275 sonos mod + sonos connect |
Besvar |
Forfatter | |
Mikael nielsen
Bruger Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Januar-2015 kl. 21:04 |
Hej der ude! Søger lidt hjælp i forhold til en NAD275 sonos modificeret. som jeg købte i sidste uge.
Jeg har en sonos connect tilsluttet min NAD275. via et sæt phono kabler og når jeg tænder for musikken inde i sonos appen starter den musikken fint op spiller osv. Men forstærkern slukker ikke igen efter jeg for har slukket for musikken inde i appen. Men er det ikke meningen den selv skal gå i standby på min NAD forstærker, eller skal man manuelt hen og slukke på selve forstærker, eller er der noget jeg har misforstået i forhold til tænd sluk princippet på NAD forstærker??? |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6048 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er det for noget Sonos mod til NAD du snakker om? Har ikke hørt om det før?
|
|
Mikael nielsen
Bruger Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har købt en NAD275,effektforstærker som køre sammen med en sonos connect det er så meningen de skal køre sammen ved hjælp af et tænd sluk princip som er modificeret i forstærkern og skal tænde og slukke forstærkern når man starter musikken op i sonos.
|
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den modificerede udgave har tidligere kostet kr. 500 mere end standardversionen.
https://www.hifiklubben.dk/stereo/forstarkere/nad-c275bee-effektforstarker/ Der står kun følgende derom. "* For problemfri auto tænd/sluk funktion sammen med Sonos CONNECT ZonePlayer skal du vælge specialversionen af C275BEE." Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 08-Januar-2015 kl. 21:51 |
|
Mikael nielsen
Bruger Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har fundet ud af det, det var åbenbart noget med volumen ☺
Men tak for hjælpen alligevel.. |
|
SuneKeller
Bruger Oprettet: 13-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad var løsningen så? Jeg kender en der har samme setup og samme problem.
|
|
Mikael nielsen
Bruger Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har han også special versionen?
At forstærkern skal stå i standby, delvis at den skal lyse rød. og så skal man skrue tilstrækkeligt højt op for volumen i sonos appen til musikken starter og når man stopper musikken igen går den selv i standby efter Ca 5. Minutter. ( bag på er den sat til fix input, ved dog ikke om det har den store betydning) |
|
SuneKeller
Bruger Oprettet: 13-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er den modificerede version.... og den starter fint, men har problemer med at slukke.
|
|
Mikael nielsen
Bruger Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Funktioner
Tak(0)
|
Start med slukke HELT for forstærkern, tænd så bag på, så den står på on. Nu skulle den gerne lyse rød foran . Prøv derefter at afspille musikken i sonos appen skrue op for volumen til musikken starter. vent så efterfølgende Ca. 5. Minutter efter du har stoppet musikken så skulle den gerne skulle.
Hvis det ikke virker ved jeg ikke hvad der er galt. |
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når forstærkeren ikke længere får tilført et lydsignal, slukker den efter et stykke tid. Husker ikke hvor længe der skal gå...
|
|
Mikael nielsen
Bruger Oprettet: 05-Maj-2012 Sted: Kbh Status: Offline Point: 130 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt korrekt.. Ca 5 min.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |