recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Youtube video ikke tilgængelig på tablet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Youtube video ikke tilgængelig på tablet?

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 11:55
Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

Følgende links kan muligvis give en forklaring og en løsning på problemet:

Why are some YouTube videos not available on mobile devices?

How To Make Your YouTube Video Available on Mobile or Tablet 2013 %100 Works (Youtube video)

Jeg har ikke selv nogen uploadede videoer, så jeg kan ikke prøve om det virker.

Jeg har prøvet det han viser i sin video, på den den video med bueskydningsklubben. Kan den spilles nu på mobil m.v.? Jeg antager at den anden (den med huset) godt kan spilles på mobil etc. fordi der er (indtil videre) ikke noget baggrunds musik på.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 07:35
Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

.... Det er nok fordi det ikke skal være for nemt at forstå, hvad der foregår. Tongue

Det kan du have ret i......  Confused
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 19:42
Jeg kan i øvrigt tilføje, at videoen "Bueskyttelauget Viking renovering" ikke kan afspilles på Chromecast, hvis man bruger Youtube app på Android, men den kan godt afspilles hvis man bruger Chrome browser på pc med Google Cast plugin til samme Chromecast enhed.

Det er nok fordi det ikke skal være for nemt at forstå, hvad der foregår. Tongue
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Underligt, har set mange YouTube videoer af diverse art, men kan da ikke huske at der var nogen som ikke kan ses.

Jeg har oplevet flere Youtube videoer, som kan ses på pc men ikke på min tablet - jeg har faktisk lige i dag oplevet to styks i min "Watch later" liste tilføjet på pc som ikke kunne ses på tablet, og som muligvis godt kunne være blokeret p.g.a. copyright på lydspor.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Hov ok - prøv så lige med den her video. Der er ikke musik på.


Den virker på iPad, men du har lavet fejl i linket. Jeg har prøvet at rette det.
Venlig hilsen
KB
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 18:54

På Android Tablet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 18:52
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Den med bueskytterne kan ikke vises, den anden kører fint.

På en mobil enhed - altså ikke på PC??
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 18:50

Den med bueskytterne kan ikke vises, den anden kører fint.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 18:44
Hej.

DrageMester - tak for tippene. Jeg må lige kigge på det ved lejlighed.

Radiomanden: Den ene film hedder "Bueskyttelauget Viking renovering". Den anden hedder "Strømstad Modern, fra rå byggeplads til færdigt råhus".
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 18:36
Følgende links kan muligvis give en forklaring og en løsning på problemet:

Why are some YouTube videos not available on mobile devices?

How To Make Your YouTube Video Available on Mobile or Tablet 2013 %100 Works (Youtube video)

Jeg har ikke selv nogen uploadede videoer, så jeg kan ikke prøve om det virker.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 18:32

Hvad hedder den.? Så vil jeg prøve at finden den direkte på YouTube.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2015 kl. 18:29
Hm nå - ja så begynder det da at blive mærkeligt, fordi så er det ikke sikkert at det har noget at gøre med at der er musik på. Jeg synes ikke jeg har gjort noget særligt. Da jeg i ProShow Gold skulle lave video filen, valgte jeg "Video for Web, Devices and Computers". Og så valgte jeg video file, og jeg er næsten sikker på at jeg valgte "video for uploading to the web" og kvalitet 1080p. Gemte filen på computeren og uploadede den i Youtube. Der er ganske vist en funktion i ProShow Gold til at lave filen direkte til Youtube upload. Den prøvede jeg først, men den virkede ikke. Så jeg mente det var bedre - eller lige så godt - at rendere filen og gemme den først og så bagefter uploade den.

Umiddelbart kan jeg ikke se at der skulle være noget galt i det??
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu