recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - STOFA, få nu fixet den EPG!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

STOFA, få nu fixet den EPG!

 Besvar Besvar Side  <1 34567>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2017 kl. 16:17
Der har altid været dobbelt eller trible info i de 2 år og 2 mdr jeg har brugt Stofa. Det generer mig nu ikke. Det er værre når info er forkert eller tidspunkter er forkerte. Det går ud over planlagte optagelser
Til top
homecomer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér homecomer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2017 kl. 06:44
Flere af mine venner med Samsung tv kan slet ikke få epg'en til at virke på DRs og TV2 kanaler og iflg. Stofa er det Samsung og Samsung siger det er Stofa - og det samme gør TV2. Undre mig over at man det virker som om man skal have smart tv for at få guiden hos dem.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2017 kl. 19:10
Nu er EPG da helt tosset. Kl 20 på TV2 står der Nyhederne i en time
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2017 kl. 10:24
Man skulle ikke tro det, men EPGen har nået et nyt lavpunkt. Det er folkene bag nu ikke lykkedes i mere end en uge at bemærke, at The Blacklist *ikke* sendes kl 22 på 3+, men derimod er flyttet til midt om natten (Tak til 3+ for det. Vi vil hellere se den 117 genudsendelse af en ældgammel film.). Endvidere var man helt overbevist om, at lige præcis i fredags var serierne NCIS: Los Angeles (kl. 20) og Hawaii 5-0 (kl. 21) byttet om.

Hvor pokker får Stofa disse EPG oplysninger fra? De er da komplet ubrugelige! Angry
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2017 kl. 21:44
Iflg EPG'en er der ikke noget på DK4 i øjeblikket...
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2017 kl. 09:59
Og i dag er der ikke nogen EPG på RTLOuch
Godt jeg har alternative muligheder for EPG.

Flemming


Redigeret af fltk - 11-Juli-2017 kl. 09:59
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2017 kl. 10:18
HELLER INGEN EPG på DK4, TV Syd+, og RTL HD I DAG
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2017 kl. 12:55
Sidst jeg checkede manglede der EPG oplysninger på adskillige kanaler, også andre/flere end ovenfor nævnt.

Problemerne med "The Blacklist " på 3+ som jeg tidligere anførte er der *stadig*. Altså nu på 3. uge.

Den EPG er virkelig en skændsel!
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2017 kl. 17:49
Jeg har lige checket EPGen for de næste par dage for de kanaler som vi har lagt ind. Det ser ud som følger.

I dag, tirsdag, mangler data for følgende kanaler:
NDR
TNT
CNN
RTL

Det er "kun" fire kanaler. Men det bliver sjovere for i morgen, onsdag:
NDR
TV2 Zulu
TV2 Charlie
TNT
CNN
TV2 Fri
RTL

Nu deltager flere af TV2s kanaler i legen. Men hvad med torsdag:
NDR
TV2 Zulu
TV2 Charlie
TNT
CNN
TV2 Fri
TV3 Puls
RTL

Kun én ny deltager. Men så er der jo fredag:
DR1
TV3
ARD
ZDF
NDR
DR2
Kanal 5
DR3
SVT1
SVT2
DR K
6'eren
TV2 Zulu
TV2 Charlie
TNT
CNN
TV2 News
TV2 Fri
3+ (delvist)
TV3 Puls
NRK 1
Canal 9
RTL
Discovery Channel

Yup, det er 24 ud af de 26 kanaler vi har lagt ind, der mangler EPG oplysninger! Angry

Givetvis mangler der endnu flere, og jeg *ved* at nogle af de oplysninger, der rent faktisk ligger i EPGen, er forkerte.

Helt ærligt. Hvordan kan man være noget sådant bekendt? Og har vi egentlig ikke en slags krav på en fungerende EPG? Selv hvis ikke, så er det stadig ekstremt dårligt gået af Stofa.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 09:45
Ved ikke om nogen har bemærket det, men Stofas EPG, i al fald her i Århus, dækker nu over mindst én uge. Jeg skriver "mindst", fordi det er så langt vore recordere kan se frem. Det er dog muligt, at EPG data rækker længere end det.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 10:02
Jeg mener altid den har dækket en uge frem. Prøvede lige, og næste lørdag d.11.11 (Bagernes Dag ) er med.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg mener altid den har dækket en uge frem. Prøvede lige, og næste lørdag d.11.11 (Bagernes Dag ) er med.

Det har den ikke. I al fald ikke i Århus. Det har altid været tre dage. Klar forbedring med mindst en uges EPG. Hvis der så endda opdateres i løbet af dagen ifm. programændringer... nej, det er vist for meget at håbe på. Embarrassed

Tror i øvrigt heller ikke, at Stofa har mere end et EPG system. Smile
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu