recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - STOFA, få nu fixet den EPG!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

STOFA, få nu fixet den EPG!

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2015 kl. 10:38
En eller anden hos Stofa har vist læst med, for nu kører EPGen igen. Sålænge det varer...
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2015 kl. 11:03
Vi krydser fingre.

Nogle optagerbokse er jo 100% afhængige af at oplysninger om udsendelse og start og slut tidspunkt er det korrekte. På tidligere bokse mangler jeg enten starten eller slutningen af udsendelser. På den boks jeg bruger nu, kan der lægges tid til i enden, så nu er der færre der fejler.
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2015 kl. 13:30
Ja, men det er irriterende alligevel.
Man skulle næsten tro, at Stofas egne medarbejdere enten ikke har Stofa som leverandør hjemme, eller ikke bruger EPG'en.

Men det er måske et teknisk issue, hvor man engang i mellem skal lade EPG'en 'løbe tør' for data...
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2015 kl. 16:14
Det er også vildt belastende når man nu betaler for at kunne bruge start forfra og EPG'en så er forkert. Ofte starter man inde i et andet program og får ikke slutningen med, så er man nød til at starte næste program forfra, altså med mindre det er et program der ikke kan startes forfra. Hold op hvor hører jeg ofte meget høje bandeord fra kæresten når det nu igen igen igen ikke passer.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 19:03
SURPRICE! Stofa har ikke opdaget vi er skiftet til Vintertid

Ville lige sætte optagelse på Broen, men den kommer kl 21 iflg EPG guiden - shame you!
Til top
ErikUkendt1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Status: Offline
Point: 152
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ErikUkendt1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

SURPRICE! Stofa har ikke opdaget vi er skiftet til Vintertid

Ville lige sætte optagelse på Broen, men den kommer kl 21 iflg EPG guiden - shame you!

Jeg har ikke tjekket Stofas EPG før kl 19.13, men da fejlede min Stofa EPG ikke noget.

Jeg har ingen løs TV-boks, men bruger mit Panasonics indbyggede tuner.
Mvh Erik
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 19:48
Lader til det kun er tidslinien der ikke passer. Men det er sgu også nok
Til top
ErikUkendt1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Status: Offline
Point: 152
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ErikUkendt1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Lader til det kun er tidslinien der ikke passer. Men det er sgu også nok

Hvis du med tidslinjen mener, at man kan se hvor langt programmet er forløbet, virker den også her.

Nu får jeg mit signal via fiber, jeg ved ikke hvordan du får dit, men det kan være det er det, der er forskellen?
Mvh Erik
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2015 kl. 20:07
Via kobber! Stofa har ikke fået lagt fiber her endnu.

Kan se den optager til tiden, men titlen på optagelsen er udsendelsen fra 19-20
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2015 kl. 02:58
Den er også igen gal hos YouSee.   Utroligt at de (bl.a. YouSee og Stofa) endnu ikke har fået løst problemet med EPG og sommertid.
Det er jo ikke første gang, at det sker ! To gange om året - i efterhånden en del år. Så man må da sige, at de har haft masser af tid til at få løst dette koks.
Eller i det hele taget bare få EPG'en til at virke efter hensigten dagligt !!
Det er "eder mamene" ringe Angry


Redigeret af Roland - 26-Oktober-2015 kl. 03:00
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 22:37
Jeg ser Kim Larsen og kjukken live, og EPG'en siger Til Jackpot Os Skiller
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 22:06
Og så er den gal igen. TV2 sender Sanne, Hjem 2014 fra Glassalen i Tivoli. Men nej, det har Stofa da ikke styr på, så der kan ikke laves en bestilt optagelse via EPG
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu