recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - STOFA, få nu fixet den EPG!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

STOFA, få nu fixet den EPG!

 Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 07:43
Går ud fra, at det ikke kun er mig, der har problemer med EPGen de sidste par dage. Kanal 4 og 6 mangler EPG data komplet, mens der for Kanal 5 er EPG data fra sidste uge.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
pnn Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Februar-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 08:55
Nej, har også store problemer

Er blevet "tvunget" over på stofa fra Waoo iforbindelse med ny forhandlet tv aftale, ved verdo randers på deres fiber.
Første indtryk var fint EPG så godt ud i forhold til Waoo, ved waoo havde vi store problemer med EPG viste ingen information meget tit, så var glad for den nye EPG ved stofa LIGE indtil jeg fandt ud af at den er jo helt i hegnet, med forkert information, ved mig er det desværre ikke kun Kanal 4-5-6 der laver problemer

Peter
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 10:16
Det er meget muligt, det er flere kanaler, der har problemer, men det er dem jeg lige faldt over. Jeg ved ikke hvor Stofa får deres EPG data fra, men det må da kunne gøres bedre...
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 895
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af pnn pnn skrev:

Nej, har også store problemer

Er blevet "tvunget" over på stofa fra Waoo iforbindelse med ny forhandlet tv aftale, ved verdo randers på deres fiber.
Første indtryk var fint EPG så godt ud i forhold til Waoo, ved waoo havde vi store problemer med EPG viste ingen information meget tit, så var glad for den nye EPG ved stofa LIGE indtil jeg fandt ud af at den er jo helt i hegnet, med forkert information, ved mig er det desværre ikke kun Kanal 4-5-6 der laver problemer

Peter
Jeg kommer også fra Verdo/Waoo, men jeg har sjældent oplevet problemer med EPG'en hos Verdo.
//Guldhammer
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2016 kl. 13:46
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Går ud fra, at det ikke kun er mig, der har problemer med EPGen de sidste par dage. Kanal 4 og 6 mangler EPG data komplet, mens der for Kanal 5 er EPG data fra sidste uge.

Du er ikke den eneste med problemer på de kanaler.
.....
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2016 kl. 06:32
Jeg skal sørge for at der bliver kigget på det Smile

I må meget gerne skrive nogle eksempler - gerne tidspunkterne/programmerne og kanalerne det ikke stemmer for!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2016 kl. 07:32
Nu havde jeg ikke tid til at kigge i går efter jeg kom hjem fra arbejde, men minimum weekenden over viste EPG for Kanal 5 de tilsvarende data for ugen før. F.eks. iflg. EPG viste Kanal 5 i går aftes "Die Hard 3" og i dag skulle der iflg. EPG vises "Hannibal". Den episode (sammen med resten af sæson 3) blev for øvrigt allerede med kort varsel sløjfet af SBS sidste uge, men blev ved med at stå i EPG mens data for sidste tirsdag var synlige.

Hvad Kanal 4 og 6 angår, så har de ingen EPG data overhovedet.

Må blankt erkende, at jeg ikke fik checket om andre kanaler også mangler EPG data. Det vil jeg dog gerne gøre, når jeg kommer hjem fra arbejde i dag.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2016 kl. 19:39
Efter hvad jeg umiddelbart kan se, så kører EPGen igen, som den bør.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Bruger udmeldt 37 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2013
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2016 kl. 09:22
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Efter hvad jeg umiddelbart kan se, så kører EPGen igen, som den bør.


Den er så gal igen, passede slet ikke forleden dag, total ubrugelig, kan ikke bruges til at optage med, kan ikke bruges til programoversigt.

Hvor kommer denne brist fra Stofa.?
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 10:40
i går var den også helt galt, missede Formel 1 i weekenden fordi den viste optakten startede kl 12.30 så åbnede konen for tv´et lidt tidligere, så var de igang med sidste omgang, F1 var eneste grund til at have 3+ for mig.

det er jo også "KUN" 500kr+ om mdn for det kabeltv .. fra Stofa.

det bliver nok online services i fremtiden.
Til top
Bruger udmeldt 37 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2013
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 37 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 11:40
Jeg kan kun se 3 dage frem i EPG'en, kan i andre se flere dage frem.?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 11:48
Oprindeligt skrevet af Jan2013 Jan2013 skrev:

Jeg kan kun se 3 dage frem i EPG'en, kan i andre se flere dage frem.?

Ja det er korrekt

Redigeret af Kampus - 12-Oktober-2016 kl. 11:48
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu