recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 720p 3D Blu Ray afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

720p 3D Blu Ray afspiller

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2015 kl. 13:51
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Ser ud til at virke på Projektorer med 120 Hz 60Hz x 2, i Europa bruger vil jo 50Hz, så nej, vil ikke mene det er noget der kan bruges her i landet.


Det har da ikke noget at gøre med hvilken frekvens vores strøm kører med.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2015 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af godowsky godowsky skrev:

Måske virker den her:
http://www.projectorcentral.com/news_story_1518.htm

Vh

Godowsky


Ved ikke om den virker med andet end Optoma, men det er da en dyr løsning.
Til top
godowsky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Februar-2008
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér godowsky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2015 kl. 14:18
kan man evt sætte en eller anden linse på min benq 1070W således at billedet bliver mindre?


Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2015 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af godowsky godowsky skrev:

kan man evt sætte en eller anden linse på min benq 1070W således at billedet bliver mindre?

Det kunne være du skulle overveje at sælge din W1070 og erstatte den med W1300 som har et meget større zoomområde som vil gøre at du kan gøre billedet væsentligt mindre ved samme afstand fra lærredet. 
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2015 kl. 15:43
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Underlig ting. Som skrevet, så er det ikke et problem med at stille en afspiller til at køre 720, den vil nok stadig kunne vise 3D, eller.? Det har jeg sgu aldrig prøvet eller tænkt på, men opløsningen vil jo så være det dårligere, i det 720 vil give det halve til hver delbillede, hvilket er 360, og det er en lav opløsning. Med 1080 vil det være 540.



Jeg tror du blander et par ting, sammen her, eller også forstår jeg bare ikke dit indlæg.

Opløsningen bliver kun halveret, hvis der er tale om passiv 3D. Da billederne så vises samtidig.

Benq w1070 har aktiv 3D, og viser altså to billeder i 1080p, forskudt af hinanden.

Citér The W1070 uses the DLP Link system to display Full HD 3D, meaning that the image is punctuated by white light pulses which are used to sync with active shutter 3D glasses. This has both positive and negative consequences. A positive consequence is that DLP-Link systems tend to be very low in crosstalk, and indeed the W1070 had no visible crosstalk during our testing. On the other hand, DLP Link glasses tend to lose synchronization more easily than either infrared-sync or radio-sync glasses, which can be a concern in any environment where people get up and move around. Either way, the W1070 is one of the few home video projectors to feature Full HD 3D.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu