|
S: Dynaudio Sub 500 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Februar-2015 kl. 21:25 |
Dynaudio Sub 500 i sort ask med fjernbetjening!
Fantastisk musikalsk, og følger med hele vejen til film. Super flot stand. Billederne blev ikke for gode, men den er velholdt! Pris: Giv et bud - sælges til en ærlig pris. Kostede 13000kr før den blev afløst af sub 600 til 15000kr. Skal ikke væk, men bruges for lidt efter hjemmebyg med 18" Sendes ikke, afhentes i Horsens - jeg kommer lidt rundt i jylland, så vi kan måske mødes. Bud trukket tilbage køber måtte ikke for damen, vi starter forfra. Dynaudio Sub 500 12" Subwoofer Review Home Theater Magazine - Roger Maycock The SUB 500 is a versatile performer for those who love to tweak settings. Bass-guitar slaps jumped right out. Every note had personality. Low-frequency drones and other effects were rich and full. The SUB 500 does exactly what a good sub should—enhance the performance without overpowering it. http://www.soundandvision.com/ - </span>Joel Brinkley I placed the Sub 500 in the same spot, near a corner, where sits my Velodyne FSR-18 (with 18-inch woofer)—on top of it, in fact. Before doing anything else, I used a sound-pressure meter and test tones to see if the Dynaudio sub could in fact produce audible sound at 20Hz. There was no dropoff at 20Hz—the Sub 500 was able to belt out a 20Hz tone at the same sound-pressure level as it did a 90Hz tone. http://www.soundandvision.com/content/dynaudio-special-25-sub-500-surround-speaker-system ![]() Redigeret af Notfast - 03-Februar-2015 kl. 19:01 |
|
.....
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alder?
M.v.h. |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
4 år |
|
.....
|
|
![]() |
|
Kafir ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Status: Offline Point: 62 |
Har du en prisindikation - bare så vi ikke rammer helt forbi hinanden
|
|
![]() |
|
5000+ lidt kan jeg at andre gået og helt op til 7000kr.
Men byd og en okay start vil jeg mene er 5k. Jeg ønsker at sælge uden bøvl, det er mere værd for end sidste krone. |
|
.....
|
|
![]() |
|
ok tak for svar. Det er dog en del over hvad jeg ville gi.
God vind med salget.
|
|
![]() |
|
Tak. Husk på at sådan en bandit kostede en 13.000kr før sub 600 kom. Sub 600 koster i dag 15000kr. Det her var toppen af poppen hos Dynaudio. Redigeret af Notfast - 02-Februar-2015 kl. 19:42 |
|
.....
|
|
![]() |
|
Ja det var en halv dyr sven. Har et par Dynaudio X14, så er oprindelig på jagt efter en Sub250 (gerne i hvid), så når vi er oppe i den prisklasse foretrækker jeg en ny Sub250
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Gad skide gerne købe den, men finanserne er desværre ikke dertil p.t.
![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Forstår dig godt ![]() Rent untagelsvis vil vi kunne finde ud af noget, da du er en respekteret bruger her på recordere. Hvis det er så lad os tage det på PM. |
|
.....
|
|
![]() |
|
Der er ellers nogen (én) der mener at jeg er sidens største troll. ![]() ![]() ![]() M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 02-Februar-2015 kl. 21:37 |
|
![]() |
|
henn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
Hej, jeg kan være interesseret i din subwoofer, jeg giver et bud, og håber at du anerkender min pris
buddet er 4500, jeg bor i Aalborg. Vh. Henning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |