recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harman Kardon AVR 370
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harman Kardon AVR 370

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nimad9 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Februar-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nimad9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Harman Kardon AVR 370
    Sendt: 03-Februar-2015 kl. 20:39
Hej

Jeg har købt mig en Harman Kardon AVR 370 forstærker, men jeg har problem med at den går i Sleep mode. Jeg har prøvet at slå Sleep mode funktion af ved hjælp af fjernbetjeningen FLERE gange. Jeg har sat den til at starte op når jeg tænder for mit LG tv, og så når jeg enten har set tv, film eller spillet på min PS3, efter 3-4 timer så forsvinder lyden lige pludse og der står på forstærkeren "Device Sleep". Har prøvet skrive til Harman Kardon men de har ikke svaret. Har prøvet at lede efter en upgrade/update til den, men har ikke kunne finde en, andet til deres 3700 model men ved ikke om det er det samme.

Håber der er én eller anden her inde der kunne komme med et godt svar til hvordan jeg slipper af med mit problem. For næste løsning bliver at jeg sender den til rep. hos den butik jeg købte den ved.

På forhånd tak.
Til top
blackwarp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Juni-2006
Sted: Greve, Denmark
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blackwarp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2015 kl. 20:17
Har du opdateret firmware på den?

Hvis ikke så vil det (næsten) sikkert løse dit problem.
Jeg har selv en AVR 270 der havde samme problem, og her hjalp firmware opdateringen.

Firmware kan hentes her:
http://www.harmankardon.dk/harman-kardon-product-support-detail-dk/hk-avr-370.html

Vælg downloads. Nederst under software er den firmware du har brug for.


Redigeret af blackwarp - 04-Februar-2015 kl. 20:33
Til top
Nimad9 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Februar-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nimad9 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2015 kl. 21:39
Tak for svaret harman Kardon skrev tilbage idag og jeg fik den nyest opdatering men jeg har fået et nyt problem det er, at når jeg slukker for tv slukker forstærkeren som den skal men ikke når jeg tænder det :( det virkelig træls men håber det først problem har løst sig nu må vi se.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu