recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurdering B&W CM7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vurdering B&W CM7

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vurdering B&W CM7
    Sendt: 07-Februar-2015 kl. 16:26
Jeg overvejer at udskifte mine B&W CM7 i sort pianolak, men er i tvivl om prisniveauet når/hvis de skal sælges.

Jeg har ikke kvittering eller emballage og er også usikker på alderen, da jeg er 2. ejer.

De står uden ridser og der er heller ikke huller i fronstof, men den ene højttaler har en fejl i lakken på toppen, som kan anes på det ene billede. Enhederne fejler intet.

Højttalerne står på Amager.
Hvor meget tror I jeg kan få for dem





Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2015 kl. 07:23
B&W Cm8 er engang imellem tilsalg på dba til 6000-7500 kr. Alt efter farve, stand og alder. De har en noget højere nypris end Cm7. Cm8 modellen er nyere og har generelt fået bedre reviews. 4500-5500 kr vil være min vurdering alt efter hvor utålmodig du er. Enhederne ser jo fine ud, lakskaden er lidt ærgelig, men kan vel knap ses.
Men det trækker da op at farven er blanksort. De er vildt flotte.
B&w er rimelig eftertragtede på brugtmarkedet, priserne på dba svinger dog meget, og dem der sælges indenfor rimelig tid er prissat realistisk (ligesom så meget andet)..
Når og hvis du engang vil sælge så skriv gerne. Er muligvis interesseret.
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2015 kl. 11:16
4500-5500 kr. er også det område jeg selv vil mene de ligger i. Selv med lakskaden som kun bemærkes når der støves af, men hellere skrive om den, end håbe på den bliver overset.

Jeg overvejer sitiuationen og begynder at lytte til alternativer, så måske varer det ikke så længe inden de ryger på KSB.
Til top
Jegergrim Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2015
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jegergrim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2015 kl. 13:34
Lækre højtalere, kunne godt have været interesseret i den ene, hvis de var på fyn :(
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2015 kl. 17:13
Jeg ville da nok mene at 5000 ville være en minimumspris. Stand og farve taget i betragtning, så er de et fund. Personligt ville jeg sige imellem 5000 og 6000.
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2015 kl. 18:07
Det kan være svært at værdisætte når modellen er sjældent til salg brugt.
Man kan dog bruge CM 8 som rettesnor. De ryger på dba til mellem 6500-7500 kr alt efter stand og farve.
Pt er der et fejfrit sæt tilsalg derinde i hvid, med de hvide plader til bunden og fra 2011, til 7000 kr.
Så er 6000 kr for et par CM 7 klart i overkanten. .
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu