recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Galaxy Tab 4 spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Galaxy Tab 4 spørgsmål

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Galaxy Tab 4 spørgsmål
    Sendt: 16-Februar-2015 kl. 20:39
prøv en app som hedder clean master den kan en helt masse 
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 19:25

Som skrevet er der på nogle Apps en option der hedder flyt til SD kort. Der er det ikke på min game Acer (32Gb), men på den Lille nye ASUS Memopad 7 er der den mulighed. (8Gb). Ligeledes på min Telefon, som også kun er 8Gb.
Ærgerligt nok kan ikke alle flyttes, ligesom de Apps der var på den ikke kan flyttes eller af installeres, man kan kun tvangs lukke dem, men de er der jo stadig.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 19:13
Jeg kan flytte en 'data del' af hver app - det er i det fleste tilfælde en ret lille del af denj samlede størrelse.

Der er ikke nogen option til at flytte en hel app med hud og hår.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 17:53

Når du går ind på de Apps som er blevet Downloaded, så er det muligt at se hvilke der kan flyttes til SD kortet, har selv en Tablet med kun 8Gb, og har flyttet de Apps der kan flyttes.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 17:25
Hejsa,

Min søn har sådan en bandit og får ret hurtigt fyldt de 8Gb op (eller det, der nu er tilbage).

I den anledning har jeg et par spørgsmål.

Det første er at jeg på et tidspunkt bemærkede at selv om han havde brugt al pladsen så havde han faktisk ikke særligt mange apps installeret og de fyldte ikke alverden.
Jeg downloaded et par cleanup apps, der fjernede lidt men ikke noget, der rykkede.

Jeg gik så manuelt in via filemanager og lykkedes at finde nogle store download filer som lå tilbage efter mislykket installation (kunne identificere dem via navnet) og fik ryddet dem ud.
MEN... det er en jævnligt tilbagevendede begivenhed at installation fejler og store filer ligger og flyder UDEN at de cleanup programmer jeg har prøvet opdager at de er der.

Så spørgsmål 1 er.... findes der en app, der kan rydde den slags filer af vejen automatisk ?

Spørgsmål 2 er hvordan jeg bedst udnytter det SD kort jeg har sat i.

Det er ikke lykkedes mig at få den til at flytte hele apps til SD - kun en delmængde af dem.
Kan det lade sig gøre at flytte mere til SD ?

På forhånd mange tak for svar Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu