recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dagbog: mit indkøb af Panasonic DMR-BCT940
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

dagbog: mit indkøb af Panasonic DMR-BCT940

 Besvar Besvar Side  <1 6789>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2015 kl. 19:56
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Undskyld mig, men hvis man er så ringe til engelsk og tysk - og teknik - så bør man nok en anden gang, købe sin elektronik i butikker, hvor man kan få hjælp, råd og vejledning....

M.v.h.

Den sælges ikke i DK

Det er jeg klar over! Men så må man finde et alternativ...

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2015 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Kan fx købes hos alternate.dk

Tak! Er det en tysk butik?
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2015 kl. 22:43
Henrik B - hvis det er mig du hentyder til med dit harske, om at jeg ikke kan tysk eller engelsk og skulle have undladt at købe den - så vil bare sige at jeg kan begge sprog og fik bare begyndt forkert på opsætningen og så havde jeg lidt svært ved at komme på det rette spor, men heldigvis var der nogen der ville hjælpe, og nu ser det ud til at virke.

Tak til dem der fik mig på rette spor igen.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2015 kl. 22:55
Vil lige bemærke, at den nye model DMR-BCT950 er kommet. Nej, den har ikke DVB-T2 tuner, men et par andre nye features såsom TV>IP.

Den aktuelle/forrige model, DMR-BCT940, købes billigst hos Cinemagic.dk for tiden. Prisen er kr. 4599 med fri forsendelse. Alternate har den godt nok til kr. 4579 (var helt nede i 4379 for ikke så længe siden), men så ryger der forsendelse oveni.


Redigeret af azrael - 24-August-2015 kl. 22:57
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
poul-r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poul-r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2015 kl. 12:13
Kan jeg få bekræftet at man kan foretage 3 samtidige optagelser på Yousee
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2015 kl. 12:33
Det kan man sagtens - det gør jeg jævnligt.

Men ved optagelse af programmer fra mere end én kodet kanal, så er det kun den første optagelse, der optages i dekodet tilstand. De andre optages i kodet tilstand, og skal igennem en (realtime) dekodning til dekodet format før du får fuld funktionalitet på disse optagelser (de kan godt afspilles direkte fra kodet udgave, hvis du har kortet siddende i og ikke bruger det til en optagelse, men der er visse funktioner, der ikke virker under afspilningen af kodede programmer).
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2016 kl. 09:54
Hej
Har nu opgivet mit Mediacenter og skal nu til at bruge min harddiskoptager noget mere - har lige et spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe med:
 
når man eksempelvis optager Hammerslag - og man optager det via ordet Hammerslag - har man så mulighed for at begrænse til at det kun er den første udsendelse der bliver optaget, og ikke alle genudsendelserne.??
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2016 kl. 10:07
Det kan næppe lade sig gøre, idet der ikke indgår udsendelses nummer i ordet.

Redigeret af Kampus - 09-April-2016 kl. 10:07
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2016 kl. 10:11
Du bliver ikke spurgt om, om det skal være én gang, eller "serie"?

M.v.h.
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2016 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det kan næppe lade sig gøre, idet der ikke indgår udsendelses nummer i ordet.
Det har jeg heller ikke oplevet. Tror jeg skal prøve at arbejde med om man med "Renewed off" får den til at optage udsendelsen hver uge på samme tidspunkt - for så undgår jeg jo genudsendelserne.
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2016 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Du bliver ikke spurgt om, om det skal være én gang, eller "serie"?

M.v.h.
 
Nej desværre.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2016 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af cmax cmax skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det kan næppe lade sig gøre, idet der ikke indgår udsendelses nummer i ordet.

Det har jeg heller ikke oplevet. Tror jeg skal prøve at arbejde med om man med "Renewed off" får den til at optage udsendelsen hver uge på samme tidspunkt - for så undgår jeg jo genudsendelserne.

Det tror jeg du har mere held med. Ulempen her er så hvis der sker noget uforudset, så udsendelsen rykkes eller udgår.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6789>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu