recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Netflix/HBO-apps til Samsung smart-t
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med Netflix/HBO-apps til Samsung smart-t

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Windermere Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Windermere Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Netflix/HBO-apps til Samsung smart-t
    Sendt: 28-Februar-2015 kl. 16:38
Jeg har lige erhvervet mig et smart-tv af modellen UE40H5505.
Jeg kan ikke få hverken Netflix eller HBO til at virke ordentligt.

Netflix: Appen starter op, men melder fejl, den vil ikke kontakte serverne (der er hul igennem til internettet).

HBO: Når jeg starter en udsendelse, beder den my registrere enheden på Hbo-hjemmesiden. Det er nu sket, og den står som en af de godkendte enheder på HBO-hjemmesiden under brugerindstillinger. Næste gang jeg starter appen op på tv'et og starter et program, beder den mig om at registrere enheden igen!!

Nogen der ved, hvad man kan gøre?
vh.
Thomas
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 17:27
tjek om der er en opdatering på dit tv, der også opdaterer dine Apps. Noget tyder på at det er gamle apps som du forsøger at bruge og som ikke længere kan benyttes.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Windermere Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Windermere Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 18:11
Den er up to date
Til top
Windermere Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Windermere Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 20:23
Nu virker HBO, Netflix siger stadig fejlkode 4-8
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 20:26
Det lyder som det sædvanlige Samsung Smart Hub. Jeg har ikke en løsning på dit problem, men de er langt fra den eneste, der døjer med det.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 20:42
Det bedste du kan gøre er nok at tage det med ned i butikken og få dine penge igen.....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 22:13

Se lige efter om det er seneste FW der er på TVet, det er ikke nødvendigvis den seneste der er på TV serveren, så find den på support siden.
Husk lige at alle skærm indstillinger går på Factory Reset når der opdateres.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Windermere Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Windermere Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2015 kl. 23:09
Nu virker Netflix pludselig! Spøjst, men tak for jeres input.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu