recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste Boxer godkendte boks ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste Boxer godkendte boks ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Schytte Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schytte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste Boxer godkendte boks ?
    Sendt: 01-Marts-2015 kl. 09:52
Jeg leder efter bedste bud på en god recorder, helst en der er Boxer godkendt (den skal bruges til Boxer).

Jeg leder efter en med flere tunere, gerne hvor man kan søge i EPG'en evt én der har funktionen 'optag serier'.

Findes der en boks der næsten er selvskrevet til ovenstående ?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2015 kl. 10:23
Udvalget er lille? Se dem på Boxers hjemmeside, der er en uden HD og en med.
Til top
zeeshan002 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2015
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeeshan002 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2015 kl. 14:59
Jeg leder efter en med flere tunere, gerne hvor man kan søge i EPG'en evt én der har funktionen 'optag serier'.

Our Actual Exams and cert killer 2V0-621D gre exam provide 70-346.
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2015 kl. 16:15
Denne Her:http://www.av-connection.dk/?PGr=6330

Humax BXR-HD2+
Til top
Chiefxxx Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chiefxxx Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2015 kl. 21:08
Jeg får muligvis snart en Humax BXR-HD2+ tilovers, hvis det har interesse.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu