recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fra PS3 til PS4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fra PS3 til PS4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fra PS3 til PS4
    Sendt: 02-Marts-2015 kl. 17:03
Hej

Jeg påtænker mig at udskifte min PS3 med en ny PS4 - idéen var, efterfølgende, at sælge den brugte PS3, men nu er jeg lidt i tvivl ... 

Yngste spiller Just dance & Infinity. Jeg kan se at "udstyret", dvs. move controller etc. kan tilsluttes 4'eren - men som jeg ser det, er spillene ikke kompatible (det gælder vist alle PS3 spil). Hvad gør man så - kan man, billigt, få adgang til en PS4 udgave af Justa dance spillene & infinity, eller?

Som PS+ medlem har jeg en del spil på harddisken idag, som jeg endnu ikke er kommet igennem. Her kan jeg vel heller ikke "bare" hente PS3 versionen på den nye maskine ... er det så bare ærgeligt?

Hvordan er du sprunget fra 3'eren til 4'eren?
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
Jens Thomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2015 kl. 05:11
Har ingen anelse mht. Just Dance, men mht. PS+ så har du desværre ret: De spil, du har hentet til PS3, virker kun på PS3'en og kan ikke hentes igen til PS4. 

Jeg overvejede også at sælge min PS3, da jeg købte en PS4, men valgte i sidste ende at beholde den. Der er for mange spil, jeg nok kunne finde på at genspille på et tidspunkt, og så bruger jeg den også stadigvæk en sjælden gang imellem til at afvikle PS1-spil. Lige i øjeblikket er jeg fx ved at genspille det allerførste Silent Hill til PS1 v.h.a. min PS3. Bonus er så, at jeg nu får spil til både PS3 og PS4 gennem det samme PS+ abonnement, selvom jeg skal være ærlig og indrømme, at det mest er dem til PS4, jeg får prøvet. 

Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Maj-2010
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2015 kl. 14:21
Jeg har også valgt at beholde dem begge. Mest fordi PS3 (i modsætning til PS4), er en glimrende medieserver. PS plus spil på begge platforme er naturligvis også fedt.
Dertil kommer at min PS3 er fra den allerførste launch-serie. Det betyder at den også kan afvikle ps2 titler. Det fik de stoppet med næste serie, da Son blev klar over at de skød dem selv i foden da de smadrede deres eget salg af PS2 maskiner Clap
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu