recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sky Sports F1 HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sky Sports F1 HD

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Sir-DeltA Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sir-DeltA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sky Sports F1 HD
    Sendt: 04-Marts-2015 kl. 14:15
Hello!

Kunne godt tænke mig og se 2015 F1 sæson på Spy Sports HD, er der evt. nogle andre herinde der har prøvet dette?

Kan man evt. nøjes med og kun købe adgang til Sky Sport F1 HD delen, så man er fri for at betale for en hel pakke?

LG 65" 65UF860V
Pioneer VSX-930-K
Monitor Audio CT380-FX
Jamo 507 front 200 center
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2015 kl. 14:30

Der kan hos SKY kun købes pakker, det forudsætter at for f.eks at få Sport, at man også har deres Grundpakke. Dertil kommer så en modtager, og en tillægspris for HD, samt kort afgifter.
Der er også SKY GO, men det forudsætter sikkert deres normale pakker.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Sir-DeltA Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sir-DeltA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2015 kl. 14:53
Ok tak for info, det lyder til det bliver lidt dyrt så desværre.

Ville være fedt hvis man kunne købe Sky Sport 1 HD livestream, deres dækning er bare SÅ meget bedre derovre. Bla. efter kvalen er de lige rundt og snakke med kørerne osv. John Nielsen og reklamer på 3+ er knap så heldige.
LG 65" 65UF860V
Pioneer VSX-930-K
Monitor Audio CT380-FX
Jamo 507 front 200 center
Til top
Juhler Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juli-2014
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juhler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2015 kl. 14:55
Oprindeligt skrevet af Sir-DeltA Sir-DeltA skrev:

Ok tak for info, det lyder til det bliver lidt dyrt så desværre.

Ville være fedt hvis man kunne købe Sky Sport 1 HD livestream, deres dækning er bare SÅ meget bedre derovre. Bla. efter kvalen er de lige rundt og snakke med kørerne osv. John Nielsen og reklamer på 3+ er knap så heldige.


Reklamer i en live udsendelse er også fuldstændig tåbeligt, de sender da heller ikke reklamer i en fodboldkamp...
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2015 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af Juhler Juhler skrev:

Oprindeligt skrevet af Sir-DeltA Sir-DeltA skrev:

Ok tak for info, det lyder til det bliver lidt dyrt så desværre.

Ville være fedt hvis man kunne købe Sky Sport 1 HD livestream, deres dækning er bare SÅ meget bedre derovre. Bla. efter kvalen er de lige rundt og snakke med kørerne osv. John Nielsen og reklamer på 3+ er knap så heldige.


Reklamer i en live udsendelse er også fuldstændig tåbeligt, de sender da heller ikke reklamer i en fodboldkamp...

Enig.
En god mellemløsning kunne være den måde RTL gør det.
Her har jeg oplevet at de viser et lille picture-in-picture af F1 mens reklamerne vises. 
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2015 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af Juhler Juhler skrev:

Reklamer i en live udsendelse er også fuldstændig tåbeligt, de sender da heller ikke reklamer i en fodboldkamp...

Det er der da mange (reklamefinansierede) kanaler, der gør. Efter ca. 45 minutters spilletid...

Men (heldigvis) da USA (mener jeg) skulle afholde VM i "Soccer" prøvede de at få FIFA til at lave kampene om fra 2x45 min. til 3x30 eller 4x20 min, så de kunne få flere reklamer presset ind...

Det fik de ikke lov til, så i stedet for, så smed de live-transmissionen i et mindre vindue i hjørnet af skærmen, mens resten af skærmen blev brugt på reklamer...

Go figure...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2015 kl. 15:18
Ja, det er super træls, at BBC kun har halvdelen af sæsonen...

Vi har ikke 3+, men kan se F1 på RTL, dog er de tyske kommentatorer så keeeedelige. Jeg har prøvet at eksperimentere med, at høre BBC radios live program og så skrue ned for RTL, men det er desværre ikke i sync.

Så vidt jeg husker, er billederne efter radio-speaken. Er der nogen, som ved, om man kan delay'e lyden fra internetradio?


Redigeret af hunt - 04-Marts-2015 kl. 15:19
Til top
Klaus_Kaag Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Maj-2009
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus_Kaag Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2015 kl. 20:35
Hejsa!

Den eneste mulighed jeg kender til er 123uktv.com - der kan man i hvert fald gøre det via SkyGo. Men så er det selvfølgelig ikke i HD. Den pakke regner jeg selv med at købe i hvert fald. 

Ellers er der muligheder for at bestille deres pakker på forskellige sider. Prøver lige om jeg kan finde siden igen. Men det koster, så vidt jeg husker, i hvert fald 90£/md.
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Status: Offline
Point: 1042
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Badsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2015 kl. 23:44
adtelly.tv sender vistnok fra Sky TV i HD. Men linien bliver lidt presset ind imellem.

Mvh
Henrik Badsted
Til top
svbg1979 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svbg1979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2015 kl. 14:35
ntv.mx kunne være en god mulighed. Deres britiske tv-pakke koster kun 14,49 euro pr. mdr. og du skal selv forny den, så ikke noget med, at de trækker penge automatisk. Har selv før abonneret hos dem. Fin service.


Redigeret af svbg1979 - 05-Marts-2015 kl. 14:39
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2015 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af svbg1979 svbg1979 skrev:

ntv.mx kunne være en god mulighed. Deres britiske tv-pakke koster kun 14,49 euro pr. mdr. og du skal selv forny den, så ikke noget med, at de trækker penge automatisk. Har selv før abonneret hos dem. Fin service.

Svjv er der ikke Sky Sport i den?

Edit: Okay, jeg kan se den ligger som trial i Sports pakken til 19.95 euro


Redigeret af hunt - 05-Marts-2015 kl. 17:22
Til top
svbg1979 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-December-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svbg1979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2015 kl. 19:08
Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

Svjv er der ikke Sky Sport i den?

Edit: Okay, jeg kan se den ligger som trial i Sports pakken til 19.95 euro


Alle Skys sportskanaler er i den britiske pakke (UK Premium) til 14,49 euro.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu