recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ipad Jailbreak
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ipad Jailbreak

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ipad Jailbreak
    Sendt: 06-Marts-2015 kl. 15:22
Hey
Jeg har en ældre ipad 2, har overvejer at prøve et jailbreak
MEN
Kan jeg stadig bruge alt det jeg bruger idag ?? ( apps) og kan jeg stadig bruge appstore?
Og hvor  finder man den bedste JailBreak
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 15:53
Hvilket Jailbreak du skal bruge kommer helt an på hvilken iOS version du kører.
Du skal have opdateret din iPad til dens nuværende iOS version vha. computeren (og ikke over-the-air opdatering) da jailbreak ellers med stor sandsynlighed vil fejle.

Få apps er begyndt ikke at virke når man har jailbreaket sin enhed. Mest nævneværdig synes jeg er Yousee's web-tv applikation. Der har før været mulighed for at snyde denne slags apps, men ved ikke om det er tilfældet ved yousee app'en da jeg ikke selv bruger den.

Du kan sagtens bruge app store på fuldstændig samme vilkår som du plejer.

Hvilket iOS version bruger du?
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 16:47
Hej
Jeg bruger iOS 8.1.2
Jeg har altid Apple enheder koblet til PC under opdatering, så slipper man for evt. problemer


Redigeret af Brianigenigen - 06-Marts-2015 kl. 16:48
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 18:11
Så er det TaiG du skal bruge.
Bare hent denne fil http://apt.taig.com/installer/TaiGJBreak_1210.zip
Det er ret enkelt. Følg bare denne "guide" http://www.taig.com/en/tutorial.html
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 18:27
http://www.taig.com/en/tutorial.html
Giver massive VIRUS warnings
Kan slet ikke åbne siden

Kan jeg ikke bare bruge denne side


Redigeret af Brianigenigen - 06-Marts-2015 kl. 18:28
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 20:19
DUR ikke, kommer bare frem med dette billede

Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2015 kl. 05:47
ahaa, man skulle sætter ipad i flytilstand, og installere iTune 12.01 og ikke den nyeste
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu