recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor sonos?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvorfor sonos?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
McNeil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Marts-2011
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNeil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 07:43
Var også mere til mit NAD anlæg og B&W højtalere, men så fik jeg mig et sæt play 5. De stod og spillede det første halve års tid i vores nye lejlighed. Så fik jeg sat anlægget op igen, og må nok sande, at jeg savner det at kunne styre det hele fra mobil eller tablet. Alle cd'er er lagt over i flac, og volumen er ikke så høj længere at det er nødvendigt. Så nu er anlægget sgu røget til salg. Selvom kæresten mener det er synd, da jeg er glad for det, så mener synes jeg faktisk at Sonos er smartere.
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Insaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2015 kl. 09:23
Jeg har et AppleTV som kører XBMC, der er tilsluttet min Synology DS107+. 
Ville det fungere hvis jeg købte Sonos Soundbar, tilsluttede den med en optisk splitter til mit TV og mit Apple TV? Er der noget, som jeg skal være særlig opmærksom på udover det ikke understøtter DTS?

Jeg overvejer nemlig at sælge mit Dali system for at købe Sonos Soundbar + 2 x Play:3 + sub + Play:1 på badeværelset i på kontoret. 
Til top
wezi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-December-2010
Sted: Næstved, DK
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wezi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2015 kl. 17:33
Kan du ikke bare sætte din AppleTV til at sende lyden over HDMI, så modtager dit tv lyd fra atv den vej og sender det videre til playbar?

Sådan ville jeg i alt fald sætte det op, har aldrig haft appletv men har lavet et par Playbar opsætninger gennem tiden..
MvH Daniel
Til top
Mikael nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2015 kl. 19:04
Har en NAD 275. Tilsluttet en sonos connect. Spiller bare super Når jeg starter appen i sonos starter forstærkern op og spiller bare der ud af.
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Insaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2015 kl. 11:30
Oprindeligt skrevet af wezi wezi skrev:

Kan du ikke bare sætte din AppleTV til at sende lyden over HDMI, så modtager dit tv lyd fra atv den vej og sender det videre til playbar?


Der er bare mange fjernsyn, som ikke formår at videresender 5.1 lyd via optisk, så du ender op med virtual 5.1 istedet for real. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu