recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af ip kamera
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af ip kamera

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cBinne Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cBinne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af ip kamera
    Sendt: 19-Marts-2015 kl. 15:27
Jeg har i går fået stjålet min MC Scooter fra haven, og nu har jeg fået nok. Derfor vil jeg investere i et ip kamera, til overvågning, hvilket også før har været til overvejelse.
Da jeg ikke selv har den store forstand på overvågningskamera, tænkte jeg at jeg ville forhøre mig her hos jer.

Jeg har kun nogle få krav.

- Det skal køre Wifi
- Helst ikke meget over de 1000kr.

Personligt hælder jeg helst selv til minimum de 720p
Er også lidt hooked på motion sensor, men kan umiddelbart kun finde det i de meget højere prisklasser.

Området som det skal dække er min lille forhave, på nok omkring de 4x10m. 
Jeg har haft kigget på disse to modeller, men er umiddelbart selv meget i tvivl.

Nexus 225FW

Nexus 115VW

På forhånd tak for hjælpen Tongue


Redigeret af cBinne - 19-Marts-2015 kl. 15:35
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 15:41
Var det ikke bedre med en lille GPS enhed skjult på scooteren. Eller et lille skur hvor den er låst inde.

Du kan jo alligevel ikke overvåge døgnet rundt. Så der kommer noget optagelse ind over hvis det skal nytte noget.

Med GPS har du en mulighed for at spore den via din smartphone.

Redigeret af Kampus - 19-Marts-2015 kl. 15:43
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 15:44
jeg har købt sådan en til min søns knallert http://www.diims.dk/ den var ikke særligt dyr (399,- kr) plus et årligt gebyr for sporing

Redigeret af rhsin - 19-Marts-2015 kl. 15:47
Mvh

René
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 15:48
Ja for søren, den er genial
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 16:21
hej

jeg er sådan tre stykker uden for jeg syndes de god. min har er sat til kabel. http://www.harald-nyborg.dk/p5257/ip-hd-kamera-udendoers har fået den til at skrive til min billige nas men skal have en beder nas.

mvh michael 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 16:22

Man skal så bare undgå at møde en Post bil, for så kan den tilsyneladende ikke registreres.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
cBinne Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cBinne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 16:27
MC Scooteren er nok borte forbestandigt, og desværre heller ikke mit eneste problem. Overvågning er det jeg søger, men GPS er selvfølgelig fint at supplere op med. Så tak for de anbefalinger også. Jeg vil kigge på diimsen:)

Dog søger jeg nu stadig råd til kamera.


Redigeret af cBinne - 19-Marts-2015 kl. 16:36
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 17:08
Prøv lige at søg lidt på nettet angående diims inden du invisterer. På motorcykel galleriet er der generelt ikke særligt gode erfaringer med dem!
Til top
Hancock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2005
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 544
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hancock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2015 kl. 19:03
Jeg har haft flere fabrikanter af IP kameraer, men kan indtil videre kun anbefale foscam.dk
Check deres kameraer ud, de har næsten alt.
Deres indbyggede software ligger i den bedre ende, men er dog ikke perfekt.
Kig efter dem med indbygget mikro SD kort til optagelse. Optagelserne kan hentes via den indbyggede FTP server. Dog skal FTP klienten være på samme lokalnetværk. Håber at de får fixet det en gang.  Jeg vil klart anbefale h.264 frem for MJPEG.
Deres lysfølsomhed er høj, faktisk virker optagelserne i tusmørke som om det stadig er dagslys.
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl
Til top
Branchekender Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2014
Status: Offline
Point: 353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Branchekender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2015 kl. 13:42
Du kunne kigge på HomeMonitor kameraerne fra Y-cam. De er over dit budget, men de gør akkurat det, som du efterspørger. Med app til iPhone/Andorid får du også besked, når der er bevægelse foran kameraet og alle optagelser bliver gem online i en uge.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu