|
wetek play tråden |
Besvar | Side 123 6> |
Forfatter | |
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2040 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Marts-2015 kl. 17:19 |
Modtog boksen i dag.
Fået den sat til. Opdateret ligger in osv. Havde planer om den skulle erstatte min appletv. Installerede netflix på boksen. Men gud hvor er billedkvaliteten ringe. Det ligner seriøst noget lort. Hvad siger i andre som har købt boksen. ? Jeg har sat opløsningtil 1080 |
|
dumb
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu gætter jeg, men den har vel samme problem som de fleste andre Android baseret bokse, der streames i den kvalitet der passer til en Android enhed, som jo typisk er en telefon eller tablet. Det er i hvert fald min oplevelse med andre android bokse, når man slutter dem til fjernsynet.
Man må håbe at når AndroidTV kommer at der så også kommer en opdatering til Netflix afspilleren.
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
Kvaliteten er ringere end hvis jeg køre netflix fra tablet til chromecast
|
|
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er Netflix Android-app, der er årsagen:
Android = 480p Chromecast= 1080p
|
|
miri
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Findes der en Android 5.0 ROM til din boks? For så kan du få Netflix til Android TV til at du på den. Den virker dog ikke på 4.4 og under:
|
|
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
480p til android er det helt til grin.
Hvorfor bliver den ikke opgraderet? Android er da så meget federe ens ios. Det skulle vidst være muligt at instalere forskelligt OS på boxen. Hvad skal jeg installere for at få 1080p i netflix? |
|
dumb
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eneste alternativ ud over android 5.0, er at køre det gennem en browser
|
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
mylle
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Funktioner
Tak(0)
|
har haft boxen i en måneds tid. Den gør det rigtigt godt!
her er 5.0 image http://bit.ly/1DEL28L den er officiel android tv box
|
|
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
Så netflix forbedres med 5.0 ?
Skal det ligge seperarat på Usb? |
|
mylle
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Funktioner
Tak(0)
|
har faktisk ikke prøvet netfilx herpå. som default ligger android på intern NAND og Openelec på SDkort. Når sdkort er sat i boxen booter den openelec. når det er ude booter den android. man kan dog også installere openelec på NAND
|
|
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
Har desværre ikke noget sd. Hvad med usb stick.
Men er det openelec du har installeret? Oh hvorfor? |
|
mylle
Funktioner
Tak(0)
|
du kan sagtens installere det nyeste android image fra usb tror jeg. openelec er min primøre interesse og da den har tuner hasr du en all in one solution med kodi
|
|
Besvar | Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |