recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - *SOLGT* Waoo DUO Trådløst TV sæt (AirTies 4641)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

*SOLGT* Waoo DUO Trådløst TV sæt (AirTies 4641)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rostved Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Februar-2007
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rostved Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: *SOLGT* Waoo DUO Trådløst TV sæt (AirTies 4641)
    Sendt: 21-Marts-2015 kl. 08:20
Jeg sælger mit DUO sæt til Waoo TV, da jeg ikke længere modtager TV fra dem. Det har fungeret upåklageligt siden jeg købte det i Oktober 2014.

Det er altså sættet med to enheder.

Kvittering medfølger. Modtager betaler evt. porto. 

HBO 400,-
HBO 300,-


Redigeret af rostved - 05-April-2015 kl. 11:30
Til top
DVDO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juli-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DVDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2015 kl. 13:31
Hvor mange bokse er der ?

Altså hvor mange tv kan man koble til ?
Til top
rostved Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Februar-2007
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rostved Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2015 kl. 14:28
Det sæt jeg sælger er til ét TV, men sættet består af to bokse. Den ene boks kobles til fiberboksen, den anden til TV-boksen.

Men man kan så udvide med ekstra bokse til yderligere TV ("UNO" bokse - se evt. linket). 
Til top
rostved Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Februar-2007
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rostved Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2015 kl. 10:07
HBO ændret til 300,-
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2015 kl. 16:29
Det sæt vil jeg da gerne prøve kræfter med. Lad os tage det over PB :-)
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu