recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blandet hjælp til Windows 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blandet hjælp til Windows 10

 Besvar Besvar Side  <1 111213
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2017 kl. 17:54
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Nu har jeg jo sat gang i nulstilling. Hvad skal jeg bruge så?

Du skulle nok have ventet, til der kom flere forslag til sletning af "slettede" filer! Men så må du hente Recuva Portable, som jeg skrev om tidligere, og køre en fuld scanning med det, og så overskrive filerne med det bagefter...
Jeg troede jo, at det hele forsvandt. Så der var vel ingen grund til, at vente.

Det er jo det, du ikke skal regne med - så kør lige en tur med Recuva, og overskriv, som tidligere beskrevet, hvis computeren nu er nulstillet og opdateret.
Ja, det fandt jeg så ud af. Jeg må køre det program, når den engang er færdig. Det tager altså sin tid.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2017 kl. 18:10
Haves en anden computer, så brug denne til at hente filen på, og udpak ZIP-filen på en USB-pind, hvis du tager den Portable version.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Nu har jeg jo sat gang i nulstilling. Hvad skal jeg bruge så?


Du skulle nok have ventet, til der kom flere forslag til sletning af "slettede" filer! Men så må du hente Recuva Portable, som jeg skrev om tidligere, og køre en fuld scanning med det, og så overskrive filerne med det bagefter...

Jeg troede jo, at det hele forsvandt. Så der var vel ingen grund til, at vente.


Det er jo det, du ikke skal regne med - så kør lige en tur med Recuva, og overskriv, som tidligere beskrevet, hvis computeren nu er nulstillet og opdateret.

Nu er dette program færdig med at køre. Men jeg synes kun, at jeg kan gendanne filer, ikke slette. Hvordan gør jeg det?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 16:21
Marker alt m. flueben
Højreklik
Klik på "Secure overwrite checked"

Du får så mulighed for at vælge flere slags overskrivninger, mener jeg at kunne huske...

Bagefter kan du, hvis du får lyst, prøve med et andet gendannelsesprogram se, om det hele nu kan genskabes...
Puran File Recovery: http://www.puransoftware.com/File-Recovery-Download.html Vær sikker på, at du henter den rigtige udgave - X64 eller X86, afhængig af, om det er en 32 bit eller 64 bit Windows, der haves.



Redigeret af mnielsen - 11-December-2017 kl. 16:26
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Marker alt m. flueben
Højreklik
Klik på "Secure overwrite checked"

Du får så mulighed for at vælge flere slags overskrivninger, mener jeg at kunne huske...

Bagefter kan du, hvis du får lyst, prøve med et andet gendannelsesprogram se, om det hele nu kan genskabes...
Puran File Recovery: http://www.puransoftware.com/File-Recovery-Download.html Vær sikker på, at du henter den rigtige udgave - X64 eller X86, afhængig af, om det er en 32 bit eller 64 bit Windows, der haves.

Det var lige det, som skulle til. Takker.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 17:26
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Marker alt m. flueben
Højreklik
Klik på "Secure overwrite checked"

Du får så mulighed for at vælge flere slags overskrivninger, mener jeg at kunne huske...

Bagefter kan du, hvis du får lyst, prøve med et andet gendannelsesprogram se, om det hele nu kan genskabes...
Puran File Recovery: http://www.puransoftware.com/File-Recovery-Download.html Vær sikker på, at du henter den rigtige udgave - X64 eller X86, afhængig af, om det er en 32 bit eller 64 bit Windows, der haves.

Det var lige det, som skulle til. Takker.

Hvis du så også prøver Puran File Recovery, så husk at hente det som Portabel version, og gem også dette på USB-pind. Så har du disse to i "værktøjskassen" i tilfælde af, at du skal hjælpe andre med at fiske deres billeder og andet ud.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 111213
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu