recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købe Amazon fire tv i danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købe Amazon fire tv i danmark

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sebski Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-September-2013
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sebski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købe Amazon fire tv i danmark
    Sendt: 25-Marts-2015 kl. 09:17
Hejsa.

Kan det passe jeg ikke kan købe i Fire tv til danmark, har prøvet fra amazon.com/uk/de ingen vil sende!

Er der nogen der ved hvor jeg kan få sådan en fra.

Mvh

Seb


Redigeret af Sebski - 25-Marts-2015 kl. 09:17
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 09:28
Du kan købe den på amazon.de; 


Du skriver ikke om det er Box eller Stick men de har begge. 


Redigeret af Jakabov - 25-Marts-2015 kl. 09:29
Til top
Sebski Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-September-2013
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sebski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 09:37
Jeg kan ikke få lov at bestille den, noget med adressen.

Sorry, this item can't be sent to your selected address. Learn more. You may either change the delivery address or delete the item from your order. 
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 09:50
Du skal nok have lidt mere tåldmodighed, se nyheden fra igår;

Til top
Sebski Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-September-2013
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sebski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 09:53
Det er nu Boxen jeg er efter
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 09:54
Der er vist en enkelt til salg på DBA : http://www.dba.dk/amazon-fire-tv-koebt-i-usa/id-1014126295/
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 20:46
Du kan da bare bestille den fra en af nedenstående tyske forhandlere! Selv Media Markt i Tyskland sælger den:
http://www.guenstiger.de/Produkt/Amazon/Fire_TV.html

M.v.h.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 21:46
Hvad kan man med den her i landet? Kan den noget, som man ikke kan med et Æble TV?
Til top
Sebski Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-September-2013
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sebski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 07:55
Den kan køre Kodi "xbmc" + alt det andet.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 15:30
hvorfor er det at folk er då forhippet på alle de Android streamer, nu skal jeg ikke kunne udtale mig om Fire Tv, men af alle de andre jeg har læst om og set minder mere eller mindre om noget halvhjertet gøgl som producenterne skulle skynde sig at smide på marked bare fordi andre også havde gjort det
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 15:56
Hvad angår Fire TV er jeg interesseret i at vide, om den kan noget lovligt, som f.eks. Apple TV ikke kan. Streaming-tjenester, osv.

Roku kan streame Amazon, men selvfølgelig ikke uden en amerikansk konto og et kort der dur til den slags.
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meta Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Du kan da bare bestille den fra en af nedenstående tyske forhandlere! Selv Media Markt i Tyskland sælger den:
http://www.guenstiger.de/Produkt/Amazon/Fire_TV.html

M.v.h.

Jeg prøvede at købe et gennem rigtig mange tyske hjemmesider, men alle steder stopped det, når jeg skulle have det sendt til DK. Endte med at købe et i MediaMarkt i Flensborg, da jeg alligevel kom forbi
+ 70 positive handler!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu