recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jonas er ikke sur Jonas er skuffet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jonas er ikke sur Jonas er skuffet

 Besvar Besvar Side  <1 7891011 12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2015 kl. 07:53
Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Det vil sige at du var ude at se på Avant 85"?

Klaus




Som før nævnt så nægter jeg at svine nogle bestemte mærker til med samme fejl i billede så jeg på alle LCD skærme ;O/

Hilsen Jonas Bojer

Har du overvejet en øjenoperation istedet for et nyt tv? Wink
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 23:29
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Det vil sige at du var ude at se på Avant 85"?

Klaus




Som før nævnt så nægter jeg at svine nogle bestemte mærker til med samme fejl i billede så jeg på alle LCD skærme ;O/

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 23:28
Måske denne her kan bruges ;O)

http://www.panasonic.com/uk/consumer/viera-televisions/plasma/tx-p65vt65b.html

den er under 80" men måske billedet er oki ;O/

Hilsen Jonas Bojer
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 23:15
Det vil sige at du var ude at se på Avant 85"?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 23:14
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:


Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

B&O dutter heller ikke.


Fordi?

Klaus


Jeg vil ikke svine mærker til som jeg startede med at skrive men kikkede på alle de 70+ LCD skærme jeg kunne i Århus ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 23:01
Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

B&O dutter heller ikke.


Fordi?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 21:58
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Jeg tror I blander tingene lidt sammen. Den skærm der linkes til er en fremvisningsskærm beregnet til butikker. Den er dyr fordi den er gearet til at være tændt 16 timer i døgnet og fordi det er en 4K-skærm. Den er ikke dyr fordi farverne nødvendigvis er spot-on.
 
 
Nu er jeg ikke med. Den aktuelle skærm er den ikke til salg til privatfolk. Og at det kun er en fremvisningsskærm retfærdiggøre vel ikke det ukorrekte billede? Det gør det vel næsten kun værre eller taler vi forbi hinanden.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 21:33
Så køb en mega god projektor i stedet?
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 21:25
Kan jo få en mega god projekter for de her penge ;O) http://www.av-connection.dk/?PGr=7445
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 21:15
http://www.sharp.dk/cps/rde/xchg/dk/hs.xsl/-/html/lcd-tv.htm mega gammel og jeg har en 70tommer på kontoret og den er ikke særlig god ;/

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 21:03
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

Jeg forstår ikke i synes LCD er SÅ dårligt. Hvis man kigger på dem i butikkerne som de står i udstillingen så er de som regel ret ringe, men lån fjernbetjeningen og sæt det over i cinema mode og slå noget af alt gøglet fra, så hjælper det som regel ganske gevaldigt.


Det kan vi ikke blive uenige om, men problemet med cinema mode i en butik, er butikkens hidsige belysning med halogen spots. Resultatet bliver et næsten helt udvasket billede, kontra de helt overmættede af slagsen, når dynamisk eller butiksindstilling er valgt. Man får først det reelle billede, når det står hjemme i stuen.


Tjaaa men jeg køber ikke noget til 80.000kr for at teste det hvor kan man se det?

Hilsen Jonas Bojer
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 20:56
Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

Jeg forstår ikke i synes LCD er SÅ dårligt. Hvis man kigger på dem i butikkerne som de står i udstillingen så er de som regel ret ringe, men lån fjernbetjeningen og sæt det over i cinema mode og slå noget af alt gøglet fra, så hjælper det som regel ganske gevaldigt.


Det kan vi ikke blive uenige om, men problemet med cinema mode i en butik, er butikkens hidsige belysning med halogen spots. Resultatet bliver et næsten helt udvasket billede, kontra de helt overmættede af slagsen, når dynamisk eller butiksindstilling er valgt. Man får først det reelle billede, når det står hjemme i stuen.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7891011 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu