recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny dvb-t2 boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny dvb-t2 boks

 Besvar Besvar
Afstemningsspørgsmål: Hvilken dvb-t2 boks
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
2 [50,00%]
0 [0,00%]
2 [50,00%]
0 [0,00%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny dvb-t2 boks
    Sendt: 27-Marts-2015 kl. 22:30
Hej

Jeg har et rigtig godt fjernsyn af mærket Panasonic PX80, stående i soveværelset. Da tv'et fortsat viser et rigtig godt billede, forventer at jeg at beholde det en del år endnu. Selve billedet leveres af en Triax 405, dog kan denne boks kun vise dvb-t kanaler og dermed ikke dvb-t2 kanaler, derfor forventer jeg snart at udskifte denne dvb-t boks, dog er jeg i tvivl om hvilken boks der er bedst og om der er forskel på de enkelte bokse.

DVB-T2 signalet modtages vel digitalt og sendes direkte videre til fjernsynet via hdmi, hvilket igen er digitalt, spørgsmålet er derfor om der vil være en væsentlig forskel mellem de enkelte bokse og hvilke forskelle der er .

Det er naturligvis vigtigt at boksen er hurtig, samt levere et godt billde.

Hvilken en vil i anbefale at jeg køber?

På forhånd tak
Jonas B




Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2015 kl. 22:38
Kender Triax 505 boksen, og den leverer et knaldgodt billede. Havde også 405 inden, og 505 er lige en smule smartere i menuerne.

Men nu har jeg fået Stofa og valget faldt på en Triax igen. Og nu er Stofa boksen returneret, og billedet er igen blevet rigtigt flot..
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2015 kl. 07:07
Billede kvaliteten er der ingen forskel på.
 
Det er betjeningen.
 
Jeg har både Humax og Sagem. Hælder en smule til Humax.
 
Og hastighed..... Tjae......
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2015 kl. 08:20
Hej

Tak for svarene begge to, hvor lang tid går der ca fra at man trykker på tænd knappen til at man har billede på skærmen og er kanal skift hurtigt?

Jeg har selv en Triax 405 og synes selv at den tager lidt for lang tid at starte fra at man trykker på tændknappen, er Triax 505 hurtigere?

På forhånd tak
Jonas B
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu