recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa WebTV via Ipad til fladskærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stofa WebTV via Ipad til fladskærm

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
hardm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Marts-2015
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hardm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa WebTV via Ipad til fladskærm
    Sendt: 29-Marts-2015 kl. 20:17
Hej

Har Stofa tv og inet og dermed Stofa WebTV på min Ipad. Kunne godt tænke mig, at jeg kunne smide billedet op på min fladskærm, når jeg er i sommerhus, hvor jeg har adgang til trådløst netværk, men hvordan gør jeg dette og er det overhovedet muligt? Har læst, at der er spærret for dette når man bruger Stofa Web TV, men er der noget der har prøvet det, og som ved om det virker....enten via Chromecast, Apple Tv eller evt via kabel..anden løsning? 

på forhånd tak.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2015 kl. 20:45

Det skulle da kunne gøres med et HDMI mellem enhederne, det er da muligt med You See Play som er deres web løsning. Skærm spejling hvis den mulighed er der, skulle så også være muligt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2015 kl. 20:48
Skærmspejling og/eller Airplay via Apple tv er i hvert fald IKKE muligt.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2015 kl. 20:51

Så er der om muligt så kun HDMI løsningen tilbage.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
hardm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Marts-2015
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hardm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2015 kl. 21:52
Har nogen mulighed for at teste om det er muligt med en Lightning Digital AV Adapter og så et HDMI kabel? 

Vil helst ikke købe noget, der ikke virker.
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2015 kl. 22:01
Efter et hurtigt kig på Stofa's facebook, så ser det yderst tvivlsomt ud mht web tv fra iPad til tv via kabel. Du bliver nok nødt til at benytte en PC i en eller anden omfang, hvis du vil have web tv op på tv'et.

Jeg benytter selv Stofa's web tv til en tv skærm. Det foregår fra en PC (Mac) via Apple TV. Du kan naturligvis også tilslutte en PC direkte til Tv'et med HDMI. Men det er naturligvis bøvlet.
Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2015 kl. 19:01
Virker ikke med lightning/hdmi adapter. Har flere gange skrevettil Stofa og spurgt hvornår de kommer med det deres konkurrenter tilbyder.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2015 kl. 19:08

Der er da kun en ting at sige om det. Skod produkt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2015 kl. 08:52
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Der er da kun en ting at sige om det. Skod produkt.

Kunne det tænkes at der er nogle rettighedshavere der ikke mener at den funktion er "smart"?

Det tror jeg nok....
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Tektronix Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tektronix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2015 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Der er da kun en ting at sige om det. Skod produkt.

Kunne det tænkes at der er nogle rettighedshavere der ikke mener at den funktion er "smart"?

Det tror jeg nok....

Det er da meget muligt, men hvad er forskellen på en smart phone og en PC? Jeg kan via min bærbare sagtens få lov til at vise det på en anden skærm, så hvorfor ikke også via min smart phone! Og når en stor konkurrent til Stofa kan tilbyde det, så må deres rettighedshavere jo være med på den...og gætter på at det er de samme rettighedshavere!
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2015 kl. 12:40

Ja, der er ingen problemer med You See Play, det virker fint både med HDMI og via f.eks Miracast fra en Tablet/Telefon, det er både live TV, arkiv og film.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
hardm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Marts-2015
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hardm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2015 kl. 14:12
Ja, det er noget skod, at man vælger at lukke for den mulighed. 

Hvis det skal gøres fra en bærbar, hvad kræves der så af udstyr på denne. Jeg har en gammel bærbar, og hvis det eneste der så kræves er et kabel derfra, så kunne det jo være en mulighed.

Nogen der har erfaring med dette, som kan komme med en forklaring på hvordan?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu