recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha RX-V577 Trådløs forbindelse til router ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha RX-V577 Trådløs forbindelse til router ??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
flunk69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flunk69 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yamaha RX-V577 Trådløs forbindelse til router ??
    Sendt: 30-Marts-2015 kl. 11:25
Jeg påtænker mig og købe sådan en fætter Yamaha RX-V577  med indbygget Wi-Fi, Wi-Fi Direct og Airplay. Kan se i deres intruktion, at man tilslutte den via WPS på router. Men nu har jeg Yousee, og de har spærret for WPS funktionen på router pga. sikkerhed.
Hvordan sætter man sådan Yamaha RX-V577 op til ens hjemmenetværk, når man ikke har adgang til WPS ???
http://dk.yamaha.com/da/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx-v577_g/?mode=model



Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2015 kl. 11:57
Går ind i receiverens indstillinger, under netværk, og taster netværkets navn og adgangskode. Det er ikke vanskeligt.

M.v.h.
Til top
flunk69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flunk69 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2015 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Går ind i receiverens indstillinger, under netværk, og taster netværkets navn og adgangskode. Det er ikke vanskeligt.

M.v.h.


Det kan godt være jeg spørge dum, er det så simple og virker Airplay og Apps (Yamaha remote control) så efter dette ??
Så lige et anden spørgsmål, kan jeg bruge Spotify fra en alm. bærbar pc med windows 8,1 trådløs til denne receiver ??

Pt. har jeg en Yamaha RX-V 671, savner bare de funktioner med Airplay og tilslutning af ekstra bass.
Nu er RX-V577 på tilbud i elgiganten til 2499 kr. i denne uge. Så det bliver vel ikke ringere, at jeg går fra 671 over til 577 ??
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2015 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af flunk69 flunk69 skrev:


Det kan godt være jeg spørge dum, er det så simple og virker Airplay og Apps (Yamaha remote control) så efter dette ??


Airplay fungerer lige så snart receiveren er sluttet til strøm. Apple og receiveren laver deres eget netværk.
Remote App'en virker først, når du har tilsluttet den til dit netværk.

Oprindeligt skrevet af flunk69 flunk69 skrev:


Så lige et anden spørgsmål, kan jeg bruge Spotify fra en alm. bærbar pc med windows 8,1 trådløs til denne receiver ??


Hvis Spotify er installeret, så kan du. Men hvorfor ikke bare bruge den indbyggede Spotify i receiveren? Den har også Spotify Connect, således at hvis du kommer hjem, mens du lytter til SPotify på din iPhone/Android, så smider den automatisk lyder over i receiveren, så den begynder at spille nummret(playlisten.

Oprindeligt skrevet af flunk69 flunk69 skrev:


Pt. har jeg en Yamaha RX-V 671, savner bare de funktioner med Airplay og tilslutning af ekstra bass.
Nu er RX-V577 på tilbud i elgiganten til 2499 kr. i denne uge. Så det bliver vel ikke ringere, at jeg går fra 671 over til 577 ??


577 er svagere i forstærkerdelen. Det er svært at sige, om du føler at det bliver ringere. Alternativt skal du få den hjem og prøve den af, og så returnere den, hvis du ikke synes at det er godt nok. Alternativet er at vente, til RX-V677 kommer på tilbud.

M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu