recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med lyden på div. ps3 spil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med lyden på div. ps3 spil

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sømsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Oktober-2003
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sømsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med lyden på div. ps3 spil
    Sendt: 31-Marts-2015 kl. 11:04
Hej

Min søn har et Samsung LCD serie 4 32 tommer tv samt en PS3.

På nogen PS3 spil er der ingen lyd: f.eks:

Plants vs zombies - garden warfare
prototype 2
resistance 3

- men på de fleste er der lyd uden problemer f.eks:

Diablo - Reaper of souls
Farcry 4

Der står DTS og Dolby digital bag på alle spillene, og sætter vi ps3'en til anlægget og tv i stuen er ikke ingen problemer med nogen af spillene.....


Det er jo sikkert noget med lydindstillingerne på enten ps3 eller tv der er problemet, men syntes ikke lige jeg kan ændre det til noget der virker

Er der andre der har haft dette problem....?


Redigeret af sømsen - 31-Marts-2015 kl. 11:06
Til top
sømsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Oktober-2003
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sømsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 19:21
Løst......

Hvis andre skulle have problemet er løsningen her:

Når man sætter ps3'en til et andet tv og tilbage igen, kan den "smide lyden". Man går bare efterfølgende ind i indstillingerne på ps3 og genvælger at lyden skal kører via HDMI
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 20:16
Måske kunne almindelig reset have gjort det samme.
Når PS3 er slukket (rød diode), hold start knappen ned i 10-15 sekunder, det vil resette audio/video.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af Jever Jever skrev:

Måske kunne almindelig reset have gjort det samme.
Når PS3 er slukket (rød diode), hold start knappen ned i 10-15 sekunder, det vil resette audio/video.

Det havde løst det. Jeg anbefaler altid at man gør laver en reset, når man tilslutter til et andet TV. Jeg har nemlig været ude for det samme. Og dybt underligt, at det kun er nogle spil mens andre virker fint.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu