recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Feedback på nyt site
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Feedback på nyt site

 Besvar Besvar Side  <1 26272829>
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2015 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af GreedyDK GreedyDK skrev:

Nu har jeg brugt det nye design i et stykke tid og på PC´en kan jeg godt lide det, så godt arbejde ;-)


Tak, vi optimerer og justerer løbende Smile

Oprindeligt skrevet af GreedyDK GreedyDK skrev:

Men på min mobil syntes jeg siden er virkelig sløv, det er desværre så meget at jeg ikke gider bruge min mobil til at besøge recordere.dk længere. Det virker som om der ligger nogle tunge scripts der loader efter siden er kommet frem?


Der kan være forskelle på hvordan de enkelte browsere og OS bygger siden op, men synes ikke selv jeg oplever det som du beskriver her.

Hvilken mobil og mobil-OS er det?

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
GreedyDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-September-2011
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GreedyDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2015 kl. 18:34
Det er en Nokia Lumia 928 med Windows Mobile 10. 

Windows 10 Mobile godt nok ikke frigivet endeligt endnu, men jeg oplevede samme problem med Windows 8.1 Mobile.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2015 kl. 18:38

Syntes heller ikke at det er langsomt på mobil, det kan komme lidt an på forbindelsen, men ellers ikke noget, på Wi-Fi kører det hurtigt. Enhed Acer E39 Android 4.4.2 Browser Chrome.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24629
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 13:14
Jeg bruger jo jeres vindue i forum hver dag. Men nu er der kommet et problem. Jeg har taget en kopi af, hvad der står. Jeg bruger Google Crome. Det er på PC.

Website is offline

 

No cached version of this page is available.

Error 520Ray ID: 2221f8897df205a3 • 2015-09-07 11:11:17 UTC

Web server is returning an unknown error

You

Browser

 Working
Stockholm

CloudFlare

 Working
www.recordere.dk

Host

Error

What happened?

There is an unknown connection issue between CloudFlare and the origin web server. As a result, the web page can not be displayed.

What can I do?

If you are a visitor of this website:

Please try again in a few minutes.

If you are the owner of this website:

There is an issue between CloudFlare's cache and your origin web server. CloudFlare monitors for these errors and automatically investigates the cause. To help support the investigation, you can pull the corresponding error log from your web server and submit it our support team. Please include the Ray ID (which is at the bottom of this error page). Additional troubleshooting resources.

CloudFlare Ray ID: 2221f8897df205a3Your IP: 2.111.79.161Performance & security by CloudFlare



Redigeret af Flemming Larsen - 07-September-2015 kl. 13:15
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 14:43
Den fik jeg også idag. På android telefon, med chrome.

Jeg loadede bare siden igen, så virkede det.

Redigeret af kaizer - 07-September-2015 kl. 14:44
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 14:44
Hej.

Vi ved det godt. Vi har nogle tekniske "småproblemer" lige nu. Vi er på sagen, men kan ikke lige give et ETA på hvornår det er normaliseret.

/Jens
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24629
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Den fik jeg også idag.

Jeg loadede bare siden igen, så virkede det.
Ja, det virkede også hos mig, men det kommer igen. Så jeg har trykke adskillige gange efterhånden.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24629
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hej.

Vi ved det godt. Vi har nogle tekniske "småproblemer" lige nu. Vi er på sagen, men kan ikke lige give et ETA på hvornår det er normaliseret.

/Jens
Super. Rart at vide.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 14:57
Hej.

Det lader til at det er en "prop" mellem vores Cloudflare CDN og vores lokale system - Indtil proppen er væk har vi slået vores CDN fra. Det burde ikke betyde det store da vi har masser af kapacitet.

/Jens
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2015 kl. 20:41
har testet siden fra flere forbindelser og flere forskellige enheder, herunder pc med win10, ipad air 2, ipad 2 og diverse telefoner. Alle tager lang tid om at loade jeres nye side. kan det passe?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24629
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2015 kl. 21:04
Jeg kommer ind på CIA hjemmesiden, når jeg prøver at komme ind på rec.dk og recordere.dk ?
nogle andre ?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2015 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg kommer ind på CIA hjemmesiden, når jeg prøver at komme ind på rec.dk og recordere.dk ?
nogle andre ?

Nej. Det bør du ikke. Hvor sidder du henne lige nu?

Kan se du sidder i Tyrkiet, og der havde vi en countryblock. Den har vi fjernet nu.


Redigeret af hummelmose - 08-Oktober-2015 kl. 21:09
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 26272829>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu